Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

Aluka

Selvfølgelig kan hun da ha bikini på

Kan slet ikke se, hvorfor det skulle være forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Hold da op hvor jeg syntes det er noget pjat self må en lille pige da få bikini på !
Nu er min datter godt nok kun 10uger men når hun engang bliver 1-3år får hun da lov at få det på.

Jeg kunne dog ikke finde på at lade hende rande i bar røv offentligt !
Tænkt på alle de pædofile der ville nyde det aldrig i livet min lille skat skulle glo's på.
På den måde da

Anmeld

28. juni 2014

TNBC

sne190810 skriver:

Jeg er eng med dig.

Min tre-årige (4 til august) har netop igår fået en bikini.
Vi er på ferie i Portugal, og hun så en Dora the Explorer bikini i en butik og så var hun solgt.

Derudover ..
Hvad andre ser af "signaler" i dét er umiddelbart deres issue, syntes jeg. For mig er hun stadig en tre årige pige, uden nogle seksuelle undertoner - om hun så rendte nøgen rundt eller sad med vidt spredte ben på en stol og legede.

Jeg som forældre handler ikke uforsvarligt ved at lade hende gå i bikini, jeg syntes til gengæld det er sygt at folk kan tænke på sex ved at se på en tre årige pige i bikini. IMO :-)

Helt enig. 

Jeg kan slet ikke se hvordan en 3årig i en dora eller hello kitty bikini kan se voksen ud eller dende sekusalle signaler. Hvis man synes et lille barn sender seksualle signaler,  har man hvis nogle forkerte tanker i hovedet.

Hvis barnet spørg om en, hvorfor så ikke? 

Samme som hvis min datter spurgte om hun måtte få badebukser som sin far/bror/onkel, skal jeg så også sige nej for det er kun til drenge?

Anmeld

28. juni 2014

2721

Nej, det ville jeg ikke.
Det skyldes på ingen måde at jeg tænker hen i mod sex eller lign men at der er alt for lidt stof til at beskytte mod solen.
Ville klart vælge en uv-dragt eller lign

Anmeld

28. juni 2014

Malene76

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Nej det ville jeg aldrig gøre. Jeg synes bikini er til meget ældre piger. 

Kh. Malene 

Anmeld

28. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lille-fisen skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt pointen i bikinitoppen - andet end at nogle må synes det ser sødt ud. 

Jeg ville enten putte en pige i badedragt eller bare i bikinibukserne alene uden andet. 

Helt enig!! 

Bikini toppen er ikke til noget formål hos små piger. De har jo ikke bryster som voksne kvinder så hvad skal toppen til for?? 

Jeg har en pige og hun har ikke haft en bikini. Kun badedragter og det skal hun fortsætte med. Bikinier hører ikke til hos små piger. 

Anmeld

28. juni 2014

Lunae

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

For mig er bikini no go til små piger! Det gir bare ingen mening for mig

Anmeld

28. juni 2014

Mama85

cecilie1984 skriver:

hvad mener i ???? 

Nej, det ville jeg ikke gøre, min pige på 5 får i hvertfald ikke lov til at rende i bikini, brug badetøj med UV-filtre i stedet, så er barnet bedst beskyttet mod solens stråler og ser anstændig ud på samme tid 

Anmeld

28. juni 2014

Clisolka

Nope 

Min 3-årig får en badedragt - jeg syntes hun er for lille til en bikini 

Anmeld

28. juni 2014

Chris86

Kommer an på hvilken en...
Ville ikke købe en ala den du har billede af.. Men adidas har på et tidspunkt lavet en (sports-agtig og med hipsters), som jeg godt ku finde på at købe..
Kan ikke se problemet? Medmindre de er lidt for "voksen look a like"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.