Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.390 visninger
75 svar
151 synes godt om
28. juni 2014

cecilie1984

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Nej det ville jeg ikke. Bikini er til voksne, bare min mening

Anmeld

28. juni 2014

Malthe2010

Nu har jeg ikke selv piger, men har lige været i badeland, hvor små piger på den størrelse havde bikinier på, og jeg syntes faktisk der ser en smule forkert ud.  Selvom jeg også sagtens kan se det søde i dem..

Anmeld

28. juni 2014

Anonymo

Altså den ser jo sød ud men ville foretrække badedragten 

Anmeld

28. juni 2014

asff

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Ja det ville jeg Kan ikke se det forkerte i en bikini. Synes ikke små piger i bikini er særligt sexede.

Anmeld

28. juni 2014

san

Nej jeg er til badedragt .... Vi gør de små pus, til for hurtig små voksne, med det tøj vi giver dem på...  

Anmeld

28. juni 2014

mit1barn

Jeg ville ikke gøre det:-) Jeg synes at det sender nogle forkerte signaler, og jeg synes at bikini er til store børn

Anmeld

28. juni 2014

TNBC

cecilie1984 skriver:

hvad mener i ???? 

Måske. Kan ikke se problemet i det, men jeg ville kun gøre det hvis hun spurgte. 

Hun er 3, lad hende selv bestemme.

Anmeld

28. juni 2014

Havre74

cecilie1984 skriver:

hvad mener i ???? 

Kort og godt - Ja. Hvad mener du med, at hun skulle være for lille?

Anmeld

28. juni 2014

2babygirls

cecilie1984 skriver:

hvad mener i ???? 

Min datter havde en Hummel bikini sidste år. Den er jo lavet efter at det er et barn der bruger den og ikke en med former og bryster.

I år faldt jeg så for en Hummel badedragt. Hun blir 4 til oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.