Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

san

anna111 skriver:

Hold da op hvor jeg syntes det er noget pjat self må en lille pige da få bikini på !
Nu er min datter godt nok kun 10uger men når hun engang bliver 1-3år får hun da lov at få det på.

Jeg kunne dog ikke finde på at lade hende rande i bar røv offentligt !
Tænkt på alle de pædofile der ville nyde det aldrig i livet min lille skat skulle glo's på.
På den måde da

Hvad med alle de pædofile der ville nyde at se på børn med små bikinier på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

StineC

Hvis min datter til den tid siger at hun gerne vil have en bikini så får hun da en bikini. Kan ikke se noget forkert i det da den jo ikke er syet så den skal "fremhæve" noget. Synes den er rigtig sød den du har vist billede af.

Anmeld

28. juni 2014

HKMK86

Nej, det ville jeg ikke...

En bikinitop er til at have på brysterne, det har små piger ikke, det giver derfor ikk rigtig nogen mening, at give dem bikini på... Ingen grund til, at gøre dem ældre end de er  

For mig at se, er bikinier til voksne, ville vælge en badedragt.. 

Anmeld

29. juni 2014

sne190810

san skriver:

Hvad med alle de pædofile der ville nyde at se på børn med små bikinier på??

Tro mig, de nyder da lige så meget at se alle de små piger rende rundt i små kjole og shorts.
Men sådan er der jo så meget, og hvis jeg skulle bukke under som person af alle de syge mennesker som findes i verden, kunne jeg til sidst indskrænke mig til at sidde hjemme bag hjemmets fire vægge 24/7.

Men det gør jeg ikke, jeg vælger at tro på det bedste i folk indtil de beviser andet og jeg vil ikke lade mig begrænse af sådan noget på den måde som du beskriver.

Anmeld

29. juni 2014

Morgensol

Ja og jeg gør det også! Begge mine piger på 4 1/2 og næsten 3, har både en badedragt og en bikini! De har selv valgt valgt dele og vælger selv hvornår de vil have hvad på.

endnu en gang er folk alt for sippede til min smag.. 

Desuden ser jeg verden lidt sådan, at hvis ikke børn får lov at efterabe og kopiere voksne, så udvikler de sig jo aldrig! Skal vi så også stoppe alle deres lege som "far, mor og børn", "købmand" og "læge"? Tsk...

Anmeld

29. juni 2014

lineog4

Undskyld men der er intet så komisk som en lille pige med bikini hvor toppen er krøbet op over brystvorterne - det sjoveste er når toppen også er sådan trekantstop og den næsten er krøbet op på ryggen.
For mig er toppen jo netop et signal om der er noget at "gemme" og det er der jo netop ikke på en 3 årig.
Min datter gik bare med badebukser (hvis ikke hun fik lov at løbe nøgen) hvorfor dog putte en top på når den alligevel ikke dækker noget, og når den ikke beskytter synderligt mod solen?

Jeg er ikke forskrækket over pædofile - jo det er da ikke rart at tænke på syge mennesker kan have syge tanker om mine børn, men en lille pige i nederdel der sætter sig med spredte ben i sandkassen kan foranledige lige så syge tanker som en pige kun i badebukser, og vi kan ikke leve så beskyttet så de syge tanker ikke kommer - eller rettere det vil jeg i hvert fald ikke, jeg vil ikke leve så begrænset fordi en promille af befolkningen er syge.

Så personligt: badedragt i svømmehal og badebuks på stranden - ville meget nødig give en bikinitop på....

Anmeld

29. juni 2014

Leneur

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Det ved jeg faktisk ikke om jeg ville. Silje har altid enten en badedragt eller soldragt på men sidste år tog hun dem altid af på et tidspunkt og løb nøgen rundt, så ved ikke om det er værre eller bedre end en bikini. Nu er hun snart 5 år og får stadig en dragt på, så må jeg se hvad hun gør. Så du skal da bare gøre det du synes...

Anmeld

29. juni 2014

ESV

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Aldrig i livet. Børn går i badedragt

Anmeld

29. juni 2014

san

sne190810 skriver:

Tro mig, de nyder da lige så meget at se alle de små piger rende rundt i små kjole og shorts.
Men sådan er der jo så meget, og hvis jeg skulle bukke under som person af alle de syge mennesker som findes i verden, kunne jeg til sidst indskrænke mig til at sidde hjemme bag hjemmets fire vægge 24/7.

Men det gør jeg ikke, jeg vælger at tro på det bedste i folk indtil de beviser andet og jeg vil ikke lade mig begrænse af sådan noget på den måde som du beskriver.

Det skal man helt sikkert også ... Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor en 3-årig skal have bikinie på, tror ikke hun selv kommer og siger at nu vil hun gerne have en bikini, for det ved hun jo ikke hvad er endnu... kun hvis mor eller far har vist hende den... Og syntes mange forældre, klæder deres små børn på som om de er "små voksne" fordi det ser sødt ud..

Men det må man jo heldigvis selv om hver sin smag, og det er jo også meget godt...

Anmeld

29. juni 2014

TNBC

Kom lige til at tænke på noget. Hvis små piger ikke bør have bikinitop på, fordi der ikke er noget at skjule, hvorfor så en badedragt? Hvorfor ikke bare badebukser?  der er vel kun en del af deres krop der bør dækkes.

Hvis min datter ser en bikini i byen og spørg om hun må få den, så ja og så kan hun bruge toppen eller lade vær. 

Vi gør ikke små pige ældre ved at give en bikini på, ja måske er bikini for større børn og voksne, men en lille pige på 3år prøver jo ikke at være voksen fordi hun har bikini på, hun har bare set mor have en på og børn kopiere voksne.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.