Undskyld men der er intet så komisk som en lille pige med bikini hvor toppen er krøbet op over brystvorterne - det sjoveste er når toppen også er sådan trekantstop og den næsten er krøbet op på ryggen.
For mig er toppen jo netop et signal om der er noget at "gemme" og det er der jo netop ikke på en 3 årig.
Min datter gik bare med badebukser (hvis ikke hun fik lov at løbe nøgen) hvorfor dog putte en top på når den alligevel ikke dækker noget, og når den ikke beskytter synderligt mod solen?
Jeg er ikke forskrækket over pædofile - jo det er da ikke rart at tænke på syge mennesker kan have syge tanker om mine børn, men en lille pige i nederdel der sætter sig med spredte ben i sandkassen kan foranledige lige så syge tanker som en pige kun i badebukser, og vi kan ikke leve så beskyttet så de syge tanker ikke kommer - eller rettere det vil jeg i hvert fald ikke, jeg vil ikke leve så begrænset fordi en promille af befolkningen er syge.
Så personligt: badedragt i svømmehal og badebuks på stranden - ville meget nødig give en bikinitop på....
Anmeld