Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

Mami

SandraXOXO skriver:

Min datter på 6 år har badetøj som er todelt. Der stod det var et sportssæt, ikke bikini (er der forskel?) Jeg synes ikke der er noget galt i det. Den er praktisk med gode brede stropper og ikke de der tynde snore der drejer sig 40 gange rundt og sidder dumt. Hun var træt af at skulle smide alt tøjet når hun skulle ud og tisse. :-D så her er det ikke fordi hun er en mini voksen eller noget det var bare lige det der er praktisk for hende. Den er også blå med prikker og en kat. Ikke lige noget jeg ville gå i som voksen :-D

Det er da ellers helt normalt for mig :p har altid prikker og katte på tøjet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Wik

Køb den med brug underdelen, det ville jeg gøre og har ofte gjort. Jeg var heldig at få begge dragte en i lyserød og en i gul til hver af mine piger.

Anmeld

29. juni 2014

Heidimed lea

Når der laves så mange bikinier til børn må det jo være fordi de kan bruges til børn.

vi har lige været i tyrkiet og der brugte mange børn bikini også min datter på 7 år. det kan jeg ikke se noget forkert i.

Anmeld

29. juni 2014

Maja88

Jeg ville ikke nej...
Ville kun bruge underdelen..

Anmeld

29. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
cecilie1984 skriver:

Tak for alle jeres svar og som min tvivl lød på kan se jeg de fleste af jer har samme synspunkt.

Jeg kan godt se jeres pointe med bikinien men det med at kun bruge underdelen er jeg så nok modsat, vil hellere have min datter har en top på der også dækker end hun løber rundt i bar overkrop. Så har jeg det bedre med hun er dækket lidt selvom det evt bare er en bikini top.

Det har hele tiden været badedragten jeg foretrak, men da den var udsolgt blev jeg i tvivl ang bikinien.

Jeg SØGER og SØGER badedragten for vil SÅ gerne have den. Så hvis en skulle sælge den i gul fra pomp de lux, betaler jeg gerne en god pris

Ren nysgerrighed: Hvorfor må hun ikke løbe med bar overkrop? Det gør alle drenge (og mange småpiger) da. 

Anmeld

29. juni 2014

stm2812

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Ville ikke selv putte min datter på 3 år i en, men det er ikke fordi jeg syntes det er for 'sexet'. For mig ser det bare forkert ud til hende med bikini. Men jeg ser absolut intet problem i at andre gør det. Herre gud det er små børn Og om de har bikini på eller render på stranden kun iført trusser er mig fuldstændig ligegyldig. 

Hvis du kan lide den så 'go for it' 

Anmeld

29. juni 2014

stm2812

melila skriver:

Ja selvfølgelig skulle hun ha lov til det. Der er da ikke noget sexet over en pige på 3 år der har en bikini på. den er super kær..

Der ville da heller ikke være noget forkert i at hun bare fik badebukserne på, når de er så små. Min mor lod mig da rende i bar r*v på stranden da jeg var 3 år.. Er det så også "sexet"? Syntes der er gået alt for meget paronoia i folk efterhånden..

Fuldstændig enig 

Anmeld

30. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Heidimed lea skriver:

Når der laves så mange bikinier til børn må det jo være fordi de kan bruges til børn.

vi har lige været i tyrkiet og der brugte mange børn bikini også min datter på 7 år. det kan jeg ikke se noget forkert i.

Uden yderligere sammenligning, måtte en butikskæde for få år siden pille g-strenge til småpiger af hylderne pga. et væld af protester fra bl.a. forældre. Tøjproducenters fremstilling af tøj gør ikke nødvendigvis tøjet "acceptabelt" i alles øjne, og dette er jo ikke et spørgsmål om, hvad der findes på markedet - men en smagssag i forhold til, hvad forskellige mennesker mener er passende for små børn at have på. 

Som tråden afspejler, er der forskellige holdninger til dette, og spørgsmålet gik jo i sin enkelthed på, om du og jeg og andre herinde ville putte en 3-årig i en bikini. Ikke, om de KAN bruges til børn. 

Anmeld

30. juni 2014

mpr

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Ejj synes de er så søde sådan nogle bikinier ! Har intet imod dem, børn er jo ikke "sexede" så kan slet ikke se hvorfor der skulle være et problem i det Det er vel ikke så stor en forskel i forhold til dem der lader deres barn rende nøgen rundt på stranden eller kun i bikini underdel i badeland selvom det er en pige Synes det er cute !

Anmeld

30. juni 2014

TbCp

Selvfølgelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.