BabyMus skriver:
Jeg arbejdede i en børnehave sidste år, og der var kun ét barn ud af ca. 90 hvor de bad forældrene om at holde noget ferie med ham da han ikke var sat til at skulle have ferie. Moren arbejdede hjemmefra, men havde ham ikke hjemme for at få tid til at arbejde (fair). Men tror ikke de havde tænkt over det. Så han fik holdt en eller to ugers ferie og så var han tilbage.
Nu vi lige kommer ind på hjemmearbejde... Jeg har bl.a. mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage om ugen - og der holder jeg altså ikke mine børn hjemme mens jeg arbejder...
Arbejde er arbejde, uanset om det foregår på min arbejdsplads eller hjemme, for jeg laver det samme - jeg får så lavet meget mere hjemmefra
Jeg sidder med telefoner dagligt med maaaaaaange borgere i røret 
Jeg har fået mange kommentarer fra pædagoger igennem de sidste 3 år, hvor min datter har gået i institution, netop pga. hjemmearbejde.
Det er en perfekt mulighed for mig, idet jeg har 4 timers transport dagligt til og fra arbejde = jeg kan være med til at aflevere børn, og jeg kan hente dem tidligere de dage jeg arbejder hjemme 
Når jeg tager en fridag, så har mine børn også fri - ikke om de skal afsted hvis jeg går hjemme. Lige pt. er jeg dog på barsel med den mindste, som jeg er ved at indkøre i vuggestue.
Anmeld