Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Anonym trådstarter

I er altså bare super søde piger ! Jeg får lige taget mig lidt sammen. Mange tak for linket. Jeg kigger lige nærmere på den når jeg kommer hjem. Jeg laver en Update til jer imorgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Kamilla-m

Jeg venter også spændt!
Og mon ikke der er en baby :-)

Anmeld

25. maj 2014

cecilie1984

jeg tror nu også du er gravid

Anmeld

25. maj 2014

Helloo

Xxx

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

cecilie1984 skriver:

jeg tror nu også du er gravid

Håber du har ret ! Største ønske 

Anmeld

25. maj 2014

Mor til F

Jeg krydser fingre for dig  

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak alle sammen! Jeg har bestilt tid til kl 13:00 i morgen. Jeg er såååå nervøs! Jeg har det som om jeg skal holde en tale på landsdækkende tv ! Årh ha Min tanker køre derud af "nej hvor er jeg skør at jeg bestiller tid til en scanning, jeg er jo sikkert ikke gravid, " selv om jeg selvfølgelig er meget i tvivl om jeg er gravid (hvis i forstår). Jeg tør ikke tænke på at jeg måske er gravid.. Tænk hvis jeg er indbildt gravid? Årh det bliver den værste/pinligste dag i hele mit liv hvis hun siger "der er ikke noget foster" hvad skal jeg sige til hende hvis hun siger det til mig? Kom med nogle råd til mig hvad jeg kan sige

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Anonym skriver:

Tak alle sammen! Jeg har bestilt tid til kl 13:00 i morgen. Jeg er såååå nervøs! Jeg har det som om jeg skal holde en tale på landsdækkende tv ! Årh ha Min tanker køre derud af "nej hvor er jeg skør at jeg bestiller tid til en scanning, jeg er jo sikkert ikke gravid, " selv om jeg selvfølgelig er meget i tvivl om jeg er gravid (hvis i forstår). Jeg tør ikke tænke på at jeg måske er gravid.. Tænk hvis jeg er indbildt gravid? Årh det bliver den værste/pinligste dag i hele mit liv hvis hun siger "der er ikke noget foster" hvad skal jeg sige til hende hvis hun siger det til mig? Kom med nogle råd til mig hvad jeg kan sige

du kan bare sige det som det er når du møder op, at du slet ikke ved om du er gravid men mht til voldsom vægtøgning, din mave ser underlig gravid ud osv. så vil du gerne have klarhed med det samme derfor en scanning..

XXX for dig imorgen

Anmeld

25. maj 2014

debbie19

jeg vil sidde og vente på en update imorgen..

men tænker du må virkelig havde været ekstrem tynd vis du har taget 17 kg på for synes ikke du er stor på billed

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du kan bare sige det som det er når du møder op, at du slet ikke ved om du er gravid men mht til voldsom vægtøgning, din mave ser underlig gravid ud osv. så vil du gerne have klarhed med det samme derfor en scanning..

XXX for dig imorgen

Ja du har ret. Jeg siger sgu som det er, så må hun tænke hvad hun vil !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.