Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

CH2012

Anonym skriver:

Jeg er så nervøs at jeg er ved at skide i bukserne, så er det godt sagt Er der nogle der kan fortælle mig om det er en scanning på maven eller indvendig scanning? Jeg har aldrig prøvet det før, så ved ikke hvordan det forgår 

Hvis du først og fremmest fortæller hende historien, så tror jeg godt du kan regne med en udvendig scanning. Men når det så er sagt - hvis hun vælger en indvendig - så har hun jo prøvet det utallige gange og de er "ligeglade"... Men tror helt bestemt hun ville tage en udvendig først...

Pøj pøj med det. Skal din kæreste med? Det håber jeg for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Spændende..

Anmeld

26. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Føj hvor er jeg spændt på update

Anmeld

26. maj 2014

Ciss

- Uanset udfald vil det nok blive godt at få et svar. Krydser fingrer og tæer for dig!

Anmeld

26. maj 2014

Frk.S

Venter spændt på update. Held og lykke med scanningen. 

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak alle sammen, nu skal jeg bare fået det her overstået i en fart, så jeg kan komme på kur hvis jeg ikke er gravid

Anmeld

26. maj 2014

Kay

Anonym skriver:

Tak alle sammen, nu skal jeg bare fået det her overstået i en fart, så jeg kan komme på kur hvis jeg ikke er gravid

har du fået en tid?? er super spændt på dine vegne

Anmeld

26. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Jeg er så nervøs at jeg er ved at skide i bukserne, så er det godt sagt Er der nogle der kan fortælle mig om det er en scanning på maven eller indvendig scanning? Jeg har aldrig prøvet det før, så ved ikke hvordan det forgår 

En indvendig scanning hvis det er det du skal er ikke slemt, hvis du har prøvet at få lavet en almindelig gynækologisk undersøgelse så ved du at sådan en kan være ganske ubehagelig, men en indvendig scanning er slet ikke så slemt og slet ikke så kold en oplevelse
Nu må du prøve at se hvad lægen siger

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Så kommer den længe ventet Update ! Jeg kommer ind til hende og fortæller det hele som det er, hun siger til mig at "jeg er helt sikker på du er gravid, for du ligner en gravid" jeg og kæresten bliver så glade Men da hun så scanner mig kan hun ikke finde noget foster Jeg ved ikke hvad jeg skal tro mere ! 

Anmeld

26. maj 2014

Kamulla

Anonym skriver:

Så kommer den længe ventet Update ! Jeg kommer ind til hende og fortæller det hele som det er, hun siger til mig at "jeg er helt sikker på du er gravid, for du ligner en gravid" jeg og kæresten bliver så glade Men da hun så scanner mig kan hun ikke finde noget foster Jeg ved ikke hvad jeg skal tro mere ! 

årh øv altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.