Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg havde altså også fundet en scanner hurtigst muligt, for det der er da vildt spændene.. :-)

Har en veninde, der testede positiv og tog til lægen, lægen sendte hende til scanning for at se præcis hvor langt hun var henne. 

De fik lidt et chok da scanningsdamen fortalte dem at hun var 16 uger henne, for de havde ikke lige regnet med flere børn ;-) 

Venter spændt på update :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

At du har haft svagt positive tests for et par måneder siden, har taget voldsomt på uden at blive blævret og føler forandringer i underlivet.

det er helt okay at blive tjekket "bare" for at få vished hvis du ikke er gravid, tænker jeg da også at noget andet må være galt siden du har taget 17 kg på på så kort tid. Det er jo ikke almindeligt

Mange tak for din besked.  

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Tænk hvis det hele bare er indbilning ? Nøj det må være pinligt hvis hun siger der ikke er et foster.. Gad vide hvad hun vil tænke ��

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Jeg havde altså også fundet en scanner hurtigst muligt, for det der er da vildt spændene.. :-)

Har en veninde, der testede positiv og tog til lægen, lægen sendte hende til scanning for at se præcis hvor langt hun var henne. 

De fik lidt et chok da scanningsdamen fortalte dem at hun var 16 uger henne, for de havde ikke lige regnet med flere børn ;-) 

Venter spændt på update :-)

Vildt

Anmeld

23. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Tænk hvis det hele bare er indbilning ? Nøj det må være pinligt hvis hun siger der ikke er et foster.. Gad vide hvad hun vil tænke ��

Med de 'symptomer' du har, så tror jeg ikke at nogen vil tænke at det er mærkeligt at du tager til scanning for at få det tjekket. Uanset om der er en baby eller ej. 

Følger også nysgerrigt med her 

Anmeld

23. maj 2014

Fumbo

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinjen siden du skrev tidligere.

Det er ret vildt

Følger også spændt med i hvad du finder ud af

Anmeld

23. maj 2014

Kay

puhhh hvis jeg var dig havde jeg betalt mig fra en drop in skanning, de er ikke ret dyre... og bare det at få hurtig vished... 

Anmeld

23. maj 2014

Lrm

Lyder spændende... Er spændt på udfalget

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

puhhh hvis jeg var dig havde jeg betalt mig fra en drop in skanning, de er ikke ret dyre... og bare det at få hurtig vished... 

Ved du hvad prisen er ?

Anmeld

23. maj 2014

Maja91

Anonym skriver:

Ved du hvad prisen er ?

300 kr

http://lillekbher.dk/priser/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.