Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Så kommer den længe ventet Update ! Jeg kommer ind til hende og fortæller det hele som det er, hun siger til mig at "jeg er helt sikker på du er gravid, for du ligner en gravid" jeg og kæresten bliver så glade Men da hun så scanner mig kan hun ikke finde noget foster Jeg ved ikke hvad jeg skal tro mere ! 

Åh æv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Så kommer den længe ventet Update ! Jeg kommer ind til hende og fortæller det hele som det er, hun siger til mig at "jeg er helt sikker på du er gravid, for du ligner en gravid" jeg og kæresten bliver så glade Men da hun så scanner mig kan hun ikke finde noget foster Jeg ved ikke hvad jeg skal tro mere ! 

Argh, æv. 

Jeg synes altså du skal tage til lægen så. Det er da ikke normalt at tage så meget på, på så kort tid. 

Anmeld

26. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Øv altså!

Håber du trods alt er OK?

Jeg tænker at du må en tur til din læge, så I kan få en vished om hvad der sker med din krop.

Anmeld

26. maj 2014

Ciss

Det var trist!

Håper, du kan få nogle svar på, hvad som foregår med din krop, hos lægen.

Anmeld

26. maj 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har sku lige læse og går igennem din tråd 

og æv æv. Men så må du da godt nok til lægen og finde ud af hvad der så ellers er galt. Det godt nok underligt

Anmeld

26. maj 2014

CH2012

Anonym skriver:

Det lyder mystisk. Kan godt forstå du er forvirret... Det tror jeg vi alle er...

Hvad sagde jordemoderen?

Ej, jeg håber virkelig I er okay begge to... 

Anmeld

26. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Har lige læst din tråd.

håber du/I er okay  Håber du kan få svar på hvad der sker i din krop 

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak hvor er i bare så søde alle sammen!Vi er okay begge to  Min kæreste blev så ked af det at han begyndte at stor græde, hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med! Jordmorden gav os bare så meget håb da hun sagde " lad os få dig scannet og se hvor lang du er henne" 

Anmeld

26. maj 2014

Kay

Anonym skriver:

Tak hvor er i bare så søde alle sammen!Vi er okay begge to  Min kæreste blev så ked af det at han begyndte at stor græde, hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med! Jordmorden gav os bare så meget håb da hun sagde " lad os få dig scannet og se hvor lang du er henne" 

det er da godt nok også ubehageligt at hun siger sådan inden hun er 100% sikker 

hvis jeg var i din situation var jeg smuttet til lægen for tænker der så må være noget andet "galt" siden du har alle de syntomer og vægt stigning

Anmeld

26. maj 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Før din vægtstigning hvor meget vejet du? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.