Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

jeg vil sidde og vente på en update imorgen..

men tænker du må virkelig havde været ekstrem tynd vis du har taget 17 kg på for synes ikke du er stor på billed

Jeg har altid været en smule undervægtig, men ikke så meget, det er kun på maven jeg har taget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Hugoline.

Du skal til lægen. Hvis du ikke er gravid, kan du have en tarmsygdom eller sådan noget, så det er ret vigtigt at få styr på.

Lægen vil måske sende dig til scanning samme dag - eller ret hurtigt - så jeg synes en privat scanning er unødvendig med mindre din egen læge nægter at give dig en henvisning til gynækolog e.lign.

Anmeld

26. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Tak alle sammen! Jeg har bestilt tid til kl 13:00 i morgen. Jeg er såååå nervøs! Jeg har det som om jeg skal holde en tale på landsdækkende tv ! Årh ha Min tanker køre derud af "nej hvor er jeg skør at jeg bestiller tid til en scanning, jeg er jo sikkert ikke gravid, " selv om jeg selvfølgelig er meget i tvivl om jeg er gravid (hvis i forstår). Jeg tør ikke tænke på at jeg måske er gravid.. Tænk hvis jeg er indbildt gravid? Årh det bliver den værste/pinligste dag i hele mit liv hvis hun siger "der er ikke noget foster" hvad skal jeg sige til hende hvis hun siger det til mig? Kom med nogle råd til mig hvad jeg kan sige

Jeg ville nok bekymre mig mere om, hvis der nu er en baby derinde

Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

26. maj 2014

mit1barn

Held og lykke i dag, håber det bedste

Anmeld

26. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Tak alle sammen! Jeg har bestilt tid til kl 13:00 i morgen. Jeg er såååå nervøs! Jeg har det som om jeg skal holde en tale på landsdækkende tv ! Årh ha Min tanker køre derud af "nej hvor er jeg skør at jeg bestiller tid til en scanning, jeg er jo sikkert ikke gravid, " selv om jeg selvfølgelig er meget i tvivl om jeg er gravid (hvis i forstår). Jeg tør ikke tænke på at jeg måske er gravid.. Tænk hvis jeg er indbildt gravid? Årh det bliver den værste/pinligste dag i hele mit liv hvis hun siger "der er ikke noget foster" hvad skal jeg sige til hende hvis hun siger det til mig? Kom med nogle råd til mig hvad jeg kan sige

Jeg ville klart fortælle hvorfor "jeg" kommer..  

Så kan hun bedst hjælpe dig.. 

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er så nervøs at jeg er ved at skide i bukserne, så er det godt sagt Er der nogle der kan fortælle mig om det er en scanning på maven eller indvendig scanning? Jeg har aldrig prøvet det før, så ved ikke hvordan det forgår 

Anmeld

26. maj 2014

Eliza

Anonym skriver:

Ja du har ret. Jeg siger sgu som det er, så må hun tænke hvad hun vil !

Op i øven, hva hun tænker..
Måske bliver det pinligt mens det står på, hvis der ikke er noget MEN..... I skal jo ikke drikke kaffe en gang i ugen efterfølgende.

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Vildt!

Jeg ville bede om en skanning

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Nå det kan jeg så se du skal senere-

Hold kæft det er spændende 

Anmeld

26. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg er så nervøs at jeg er ved at skide i bukserne, så er det godt sagt Er der nogle der kan fortælle mig om det er en scanning på maven eller indvendig scanning? Jeg har aldrig prøvet det før, så ved ikke hvordan det forgår 

Jeg tror helt sikkert hun vil scanne udvendigt. For hvis du er gravid, burde du være så langt henne at udvendig scanning er super 

Indvendig scanning er nu heller ikke så slemt, så det skal nok gå. Jeg er sikker på du har det meget bedre bagefter, uanset udfaldet. Men hvis du ønsker dig en baby, så håber jeg selvfølgelig på at der viser sig en på skærmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.