Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

MIWULA

Venter spændt på Update 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Sabone

Jeg følger også spændt med

Anmeld

25. maj 2014

cwl

Det kunne være lidt rart at vide om du har været til scanning eller om du venter og snakker med din læge i morgen. Tror snart hele baby.dk følger med og venter på nærmest bare et lille pip fra dig.

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i søde alle sammen at i venter spændt på svar gyn har ikke svaret på min mail endnu desværre. Jeg ringer i morgen mandag for at få en tid.  

Anmeld

25. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Hvor er i søde alle sammen at i venter spændt på svar gyn har ikke svaret på min mail endnu desværre. Jeg ringer i morgen mandag for at få en tid.  

Hvor i landet bor du? Hvis du tør dele. 

Jeg kan anbefale scanningsjordemoder.dk hvor man kan blive scannet akut for 400 ved bestilling og scanning samme dag. De findes i Aarhus, Silkeborg og Kbh.

Jeg håber du kan finde ud af noget i morgen, det må være helt vildt svært at vente (ikke kun for baby.dk brugerne, men også for dig )

Anmeld

25. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Ihh, hvor spændende.

Mærker du stadig puf fra maven?

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Hvor i landet bor du? Hvis du tør dele. 

Jeg kan anbefale scanningsjordemoder.dk hvor man kan blive scannet akut for 400 ved bestilling og scanning samme dag. De findes i Aarhus, Silkeborg og Kbh.

Jeg håber du kan finde ud af noget i morgen, det må være helt vildt svært at vente (ikke kun for baby.dk brugerne, men også for dig )

Jeg bor i Silkeborg, hvad hedder den klinik? Det er ikke så meget vente tiden der er svær for mig. Jeg er så nervøs for at der ikke er et foster..synes det bliver vildt pinligt :s det er derfor det har taget så lang tid for mig...

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ihh, hvor spændende.

Mærker du stadig puf fra maven?

Ja bestemt! Jeg har faktisk meget det i nogle måneder nu..jeg kan dog mest mærke det om aften..Er det også normalt for gravide, ?

Anmeld

25. maj 2014

CH2012

Anonym skriver:

Jeg bor i Silkeborg, hvad hedder den klinik? Det er ikke så meget vente tiden der er svær for mig. Jeg er så nervøs for at der ikke er et foster..synes det bliver vildt pinligt :s det er derfor det har taget så lang tid for mig...

Prøv om du kan lade være med at tænke på at det er pinligt. Forstår dig godt - men faktum er jo at du ikke troede du var gravid - clear blur sagde negativ, du har haft dine menstruationer i en eller anden grad - og ikk rigtig nogen symptomer... Tror su vil opleve mere forståelse end hvad du tror

Tror bestemt der er noget og er også spændt dine/jeres vegne...

Anmeld

25. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Hvis du går ind på  http://www.scannings-huset.dk/ kan du se hvor klinikken ligger, adressen står i bunden. Ejeren plejer at svare hurtigt på mail, men tror gså du kan ringe og måske også booke tid online på hjemmesiden i morgen.

Jeg kan godt forstå du er nervøs. Men jeg kan se at alle her godt forstår at du har mistanke om graviditet og den scanningsklinik jeg linker til har MANGE års erfaring, så der er nok ikke noget de ikke har prøvet før  Og så er de helt vildt søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.