Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej, jeg tror jeg er mere nysgerrig end dig! Jeg var bare kørt afsted, ville slet ikke kunne klare at sove i nat uden at vide det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?
Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?
VenterVanessa skriver: Ej, jeg tror jeg er mere nysgerrig end dig! Jeg var bare kørt afsted, ville slet ikke kunne klare at sove i nat uden at vide det!
Haha
cwl skriver: Har du slet ikke haft nogle symptomer??
Har du slet ikke haft nogle symptomer??
Jo vildt øget lugtesans og kaffen smager meget stærkt ..
Ej, jeg er altså også helt vildt spændt.
Har du fået en tid til scanning?
Frk.S skriver: Ej, jeg er altså også helt vildt spændt. Har du fået en tid til scanning?
Hun har ikke svaret endnu
Hvad vil i sige til en gyn hvis i var mig?
Anonym skriver: Jo vildt øget lugtesans og kaffen smager meget stærkt ..
Jeg syntes du ser ret gravid ud :-D hihi! - Jeg ville lige vise dig en anden ret utrolig tråd, hvis du ikke allerede har set den. :-) - Dertil vil jeg blot sige, at man aldrig ved jo. :-D Jeg håber det aller bedste for dig! https://www.baby.dk/debat/240512pi1/graviditet/jeg-er-da-ikke-gravid.aspx
Anonym skriver: Hvad vil i sige til en gyn hvis i var mig?
At du har haft svagt positive tests for et par måneder siden, har taget voldsomt på uden at blive blævret og føler forandringer i underlivet.
det er helt okay at blive tjekket "bare" for at få vished hvis du ikke er gravid, tænker jeg da også at noget andet må være galt siden du har taget 17 kg på på så kort tid. Det er jo ikke almindeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128