Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Sådan så min test sidst ud: clear blue digital tog jeg dagen efter...derfor troede jeg det gik i sig selv ..(hvis det er gået i sig selv)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Hvis det er så bestil en tid til selvbetalt scanning og se hvad der dukker op på skærmen inden ;-) 

Hvad koster det ?

Anmeld

23. maj 2014

Maja91

Der er scanning i Kbh uden tidsbestilling til 3-400 kr meget billigt afsted.

hvad siger manden ? 

Anmeld

23. maj 2014

FF

Anonym skriver:

Sådan så min test sidst ud: clear blue digital tog jeg dagen efter...derfor troede jeg det gik i sig selv ..(hvis det er gået i sig selv)

Er 2 af dem ikke positive ?:I

Eller ser jeg forkert :I

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

FF skriver:

Er 2 af dem ikke positive ?:I

Eller ser jeg forkert :I

Jo jeg synes også de der positive ud. Men clear blue er den mest sikre af dem alle...jeg kan desværre heller ikke huske om jeg tog nogle flere teste efter jeg tog clear blue..da det er et godt stykke tid siden ... Men jeg tog en for ca 3 dage siden som var negativ

Anmeld

23. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

De er da positive.. mon ik clear blue var den der ikke virkede... den digitale...

Afsted til scanning.....

Anmeld

23. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jo jeg synes også de der positive ud. Men clear blue er den mest sikre af dem alle...jeg kan desværre heller ikke huske om jeg tog nogle flere teste efter jeg tog clear blue..da det er et godt stykke tid siden ... Men jeg tog en for ca 3 dage siden som var negativ

Hvornår er de test taget?

Det kan jo godt være den digitale var defekt....

Og du er nok så langt at en test vil vise negativ nu 

Anmeld

23. maj 2014

Maja91

Prøv tryk rundt på din mave om du evt kan mærke din livmoder med måske noget i ?

Anmeld

23. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Altså nu giver jeg personligt ikke en fis for CB digital, da de to jeg har prøvet var defekte. Og jeg VAR gravid - endte dog i en bio lige inden denne graviditet. Men jeg fik det bekræftet i en blodprøve, så jeg VED at jeg var gravid.

Jeg synes de andre ser positive ud (hvornår har du taget dem?). Hcg begynder på et tidspunkt at falde, så du ikke kan se det på en test. 

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg mærker tit på maven om jeg kan mærke noget, og det eneste jeg kan mærke er en hård kugle testene er taget for ca 2-3 måneder siden, der plejer at komme en mærke op på CB hvis den er defekt? Jeg har lige skrevet en mail til en privat klinik og venter på svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.