Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Maja91

Anonym skriver:

Jeg mærker tit på maven om jeg kan mærke noget, og det eneste jeg kan mærke er en hård kugle testene er taget for ca 2-3 måneder siden, der plejer at komme en mærke op på CB hvis den er defekt? Jeg har lige skrevet en mail til en privat klinik og venter på svar

Det er da bare og køre derind venter spændt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja91 skriver:

Det er da bare og køre derind venter spændt 

Jeg venter lige til hun skriver tilbage  Jeg lover at give en Update til jer dejlige mennesker

Anmeld

23. maj 2014

Maja91

Anonym skriver:

Jeg venter lige til hun skriver tilbage  Jeg lover at give en Update til jer dejlige mennesker

Iiiih hvor spændene <3

hvad siger din mand/kæreste? Hvis der altså er en

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja91 skriver:

Iiiih hvor spændene <3

hvad siger din mand/kæreste? Hvis der altså er en

Han synes jeg er skør (men nu er det jo heller ikke ham der kan mærke ting i maven)  Men han synes også min mave er stor

Anmeld

23. maj 2014

MIWULA

En fra min Mødregruppe opdagede først hun var gravid i uge 18 så kan godt være du er gravid. Synes nemlig også de tester ser positive ud og jeg fik afvide da jeg var gravid man helst ikk skulle teste for sjov når man kom længere hen i graviditeten fordi det der hcg som man danner når man er gravid stiger og når der er meget af det kan testerne måle negativ.  

Anmeld

23. maj 2014

Kay

spændende at høre hvad der sker...  

Anmeld

23. maj 2014

GUSO

Ihh jeg tror du er gravid venter spændt på en Update

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Ihh jeg tror du er gravid venter spændt på en Update

Årh tror du det?? �� ihh det er pinligt når jeg nu skal scannes også der ikke er noget����

Anmeld

23. maj 2014

Lotus86

Jeg vil da godt sætte mine penge på en graviditet. Alt tyder jo på det, så skulle da virkelig undre mig hvis det kun er luft der gemmer sig derinde

Anmeld

23. maj 2014

stjernehimmel

Lotus86 skriver:

Jeg vil da godt sætte mine penge på en graviditet. Alt tyder jo på det, så skulle da virkelig undre mig hvis det kun er luft der gemmer sig derinde

Ja er os så sikker på der er bebs derinde at jeg os vil sætte penge på det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.