Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg har ingen børn. Den er så stor 24/7 og bliver ikke mindre..jeg tænker også hvis man er oppustet går det vil i sig selv? Eller den er lidt mindre om dagen end om aften ...

Da jeg var gravid var jeg oppustet hele tiden i starten, da jeg så kom ind i 2. trimester faldt den sammen og lignede en rigtig gravid mave 

Jeg havde nok taget et smut til lægen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Christine

Norit skriver:

Da jeg var gravid var jeg oppustet hele tiden i starten, da jeg så kom ind i 2. trimester faldt den sammen og lignede en rigtig gravid mave 

Jeg havde nok taget et smut til lægen 

Off topic - men hvor er jeg glad for at læse det! Jeg er i morgen 17+0 og jeg synes min mave er "faldet" lidt sammen i den sidste uges tid eller to, så var nervøs for om noget er galt. Men det er måske normalt nok så 

Til ts; jeg synes bestemt det er det værd at tjekke med læge (og selv havde jeg nok betalt for en privat akut scanning, da jeg ikke ville kunne holde ventetid ud).

Anmeld

23. maj 2014

cwl

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Prøv og læs denne tråd. Lidt anderledes end din men alligevel ret ens.

https://www.baby.dk/debat/240512pi1/graviditet/jeg- er-da-ikke-gravid.aspx

Det viste sig hun var i uge 29. Så jeg ville nok få det undersøgt, hurtigt.

Anmeld

23. maj 2014

malenemusen

Tænker du ihvertfald også selv må føle dig ret gravid, da jeg kan se du er hoppet i ventebukser

Jeg tror jeg ville tage et smut forbi lægen for at få det be eller afkræftet

Anmeld

23. maj 2014

Swerg

malenemusen skriver:

Tænker du ihvertfald også selv må føle dig ret gravid, da jeg kan se du er hoppet i ventebukser

Hehe. Ja ventebukserne må vel være på for en grund

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

malenemusen skriver:

Haha årh Gud! Jeg kan ikke passe nogle af mine bukser bare pga maven  Det er højtaljet bukser man ja det kunne godt ligne ventebukser !

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Prøv og læs denne tråd. Lidt anderledes end din men alligevel ret ens.

https://www.baby.dk/debat/240512pi1/graviditet/jeg- er-da-ikke-gravid.aspx

Det viste sig hun var i uge 29. Så jeg ville nok få det undersøgt, hurtigt.

Hold da nu op ! Vildt! Ja det minder lidt om min

Anmeld

23. maj 2014

mit1barn

Seriøst hvis du kan mærke spark, er du ret langt i din graviditet, hvordan kan du så tvivle med at gå til lægen, eller bestille en scanning?

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

mit1barn skriver:

Seriøst hvis du kan mærke spark, er du ret langt i din graviditet, hvordan kan du så tvivle med at gå til lægen, eller bestille en scanning?

Pga jeg ikke har været til lægen er at jeg vil da tro jeg er skør og mærkelig, også ved jeg heller ikke hvordan jeg lige skal få det sagt

Anmeld

23. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Pga jeg ikke har været til lægen er at jeg vil da tro jeg er skør og mærkelig, også ved jeg heller ikke hvordan jeg lige skal få det sagt

Hvis det er så bestil en tid til selvbetalt scanning og se hvad der dukker op på skærmen inden ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.