Hvis det er nogen trøst for dig er du ikke den første og ej heller den sidste til at miste kontrollen, ikke at det gør det okay, men vi er kun mennesker, vores evner går kun til en vis grænse og jeg er overbevist om du aldrig vil gøre det igen.
Når det så er sagt vil jeg sige, et barn tager ikke skade af et enkelt klap, jeg selv har været igennem optil flere klaps så jeg har lagt grædefærdig i flere timer og et enkelt kvælertag af min far, og det Gud hjælpende ikke fordi han ikke elsker mig, men fordi jeg rent ud sagt var en møgunge der drev ham ud hvor han ikke havde fodfæste og selv var ustyrlig.
Jeg kunne aldrig drømme om at slå mit barn, men jeg har selv mistet forbindelse en dag min lille dreng havde knust en utrolig personlig og betydningsfulde gave, og ja jeg råbte og ja jeg smækkede en dør mens jeg skreg ind i væggen mens min søn stod og græd efter mig på den anden side, jeg hylede en hel time med ham knugede i mine arme mens jeg undskyldte, og jeg snakkede det igennem med mand og familien efterfølgende og har ikke været i nærheden af sådan en reaktion siden og vil gøre alt i min magt for det aldrig vil gentage sig.
Jeg håber for dig du har nogle som vil lytte til dig og give dig de knus og trøstende ord du har brug for, snak med din mand og se om i kan finde en god ordning for jer så det kan komme tilbage på skinnerne.
Anmeld