Maja88 skriver:
Jeg synes en del forsvarer det med..
Jeg har fra en tid hvor det var ok at få lidt klaps og det har jeg da overlevet fint..
Og de første mange spørgsmål gik på om hvordan og hvor hårdt hun havde slået, for det havde jo en stor betydning..
Der er da også grads forskelle - ikke fordi at slå er forkert uafhængigt af kraften bag og hvor henne. Men jeg ville da have skrevet noget andet, hvis TS havde skrevet hun havde slået mere end gang, at det var meget hårdt, at drengen havde blødt eller.... For så ville jeg ikke "bare" have anbefalet at tale med sin mand. Hvis derimod det handlede om et klap over fingeren feks. (Hvis jeg gjorde det ville jeg have det som havde tæsket mit barn) så ville jeg igen måske have anbefalet noget andet igen.
Så selv om slå er at slå er der forskel på min reaktion.
Og stod jeg hvor TS stod ville jeg da også gerne høre, ja jeg har en gang fået en syngende lussing, jeg kan huske det, men det har ikke ødelagt mig eller mkn tro og kærlighed til min mor. For ja det er forkert at slå og jo der kan sætte ar i et lille barn, men det er for intet som det ar hvis man mister sin mor, mister en mor der tør være mor grundet en gang man har slået (her tænker jeg på de som skriver man skal gå med sit barn).
Så nej læser ingen der siger det er okay, men en del som yder en omsorg så en mor kan komme på benene igen, arbejde med situationen og være mor til det barn hun uden tvivl elsker helt op til månen og tilbage igen.
Anmeld