Anonym skriver:
Jeg er 29 og har en dreng på 3,5 år. Jeg bor sammen med min kæreste, hvor vi venter vores andet barn til slutningen af juli. Jeg er ofte alene med min søn, da min mand er i militæret. Jeg har været alene med min søn i nogle uger, og er ved at få pip af ham! Han er MEGET morsyg, og kan ikke klare at lege lidt alene eller falde i søvn uden at mor holder ham i hånden.
Da han i går bestemt ikke synes at han skulle sove blev jeg så arrig på ham, at jeg kom til at slå ham..
Jeg har SÅ dårlig samvittighed over det, og føler mig som verden dårligste mor, og det er jeg sikkert også...
Skal jeg fortælle det til min kæreste?
P.s. jeg har lånt en venindes profil, bare sp i ved det.
Puha det er bare ikke iorden

Jeg har selv været alene mor i et halvt år af min graviditet og har haft det af røv til.... Men det er altså ikke normalt at komme så langt ud at du lapper dit barn en flad.
En anden gang ville nok overveje i den situation hvis det drejer sig om putning, at gå og så må drengen hellere skrige sig i søvn end at du kommer der ud.
Jeg ville snakke meget med mit barn om at det mor har gjort er MEGET forkert og at det gør du ALDRIG igen. Hvad gjorde du da du havde slået?
Samtidig ja så skal far have det af vide, det har han krav på og synes han skal overveje om du magter at være så meget alene lige nu.... Jeg ville personligt forlange at min mand fik snakket med nogen hvis han slog vores datter, og for mig er det lige meget om det er et dask, hvis han er blevet rød, har der aligevel været rimelig kraft på!
Samtidig ville jeg selv være bange for at mit barn sagde det i børnehaven, så ville nok overveje at fortælle hvad der er sket.
Jeg tror ikke du er en dårlig mor

og synes det er modigt at skrive det her inde, hvad siger din veninde? Kan hun hjælpe dig lidt?