Jeg kom til at slå mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Laulund87

Swerg skriver:

Groft salt skulle der bruges.. 

Det er altså ikke charmerende at være så usympatisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Levi&LilysMor

Det er nogle gange svært når det har stået på i noget tid... Og så når du også er gravid samtidig... Man skal altid prøve at se det fra barnets side inden man handler, for han savner nok sin far nu hvor han ikke er hjemme ofte og derfor er det jo dig han går til... Ved godt du føler han hænger på dig, men han elsker bare sin mor og finder tryghed hos dig... 

Og ja så synes jeg du skal fortælle ham om situationen... Det ville jeg gøre så han ved hvordan du har det, og så er det jo bare godt du får det skidt over du har slået dit barn... Hvis du har noget familie tæt på så ring til dem så kunne de jo tage ham lidt så du kunne få noget luft ...

Anmeld

23. maj 2014

Patriark

Swerg skriver:

Groft salt skulle der bruges.. 

Ikke nok med at du fremstår, usympatisk, og det gør du i høj grad, men du er også kun i stand til, at skrive kedelige one-liners, hvorfor du også fremstår udfordret intellektuelt.

Trådstarter har, i afmagt, kommet til, at slå sit barn. Hun angrer, og beder om hjælp og støtte, men du er så småt et menneske, og forhåbentlig ikke forælder, at du bruger lejligheden til at fremhæve dig selv og dine rigide principper.

Fy for satan.

Anmeld

23. maj 2014

Maja88

Puha hvor er jeg overrasket over hvor mange der synes det er "ok" og det havde været endnu mere ok hvis det havde været et klap over fingrene fx.....
Er faktisk sikker på at havde ts skrevet : min mand har slået mit barn, havde de første 20 sagt: smid ham ud...
Ts du skal fortælle din mand det, det har han krav pø at vide..det er ligemeget hvor hårdt du har slået, for faktum er du har slået... du har svigtet som mor og jeg vil råde dig til at søge prof. hjælp hvis et barn på 3år kan drive dig derud...
Men tag snakken med din mand og accepter hvis han pakker barnet og sydfrugterne...

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Puha hvor er jeg overrasket over hvor mange der synes det er "ok" og det havde været endnu mere ok hvis det havde været et klap over fingrene fx.....
Er faktisk sikker på at havde ts skrevet : min mand har slået mit barn, havde de første 20 sagt: smid ham ud...
Ts du skal fortælle din mand det, det har han krav pø at vide..det er ligemeget hvor hårdt du har slået, for faktum er du har slået... du har svigtet som mor og jeg vil råde dig til at søge prof. hjælp hvis et barn på 3år kan drive dig derud...
Men tag snakken med din mand og accepter hvis han pakker barnet og sydfrugterne...

Læser vi den samme tråd? ALLE skriver at det ikke er okay. Sket er sket. TS fortryder tydeligvis og har det rigtig dårligt. Det er så alvorlig en ting at have gjort, at man ville være et ledt menneske hvis man trådte på én der tydeligvis allerede ligger ned. ALLE giver hende det råd at hun skal snakke med sin mand og få noget hjælp.

Jeg havde i hvert fald IKE skrevet smid ham ud hvis kønsfortegnet havde været omvendt - jeg havde givet præcis det samme råd.

Anmeld

23. maj 2014

lineog4

Maja88 skriver:

Synes nu ikke nogen siger det er okay, men at de fleste lytter og prøver at give det råd at ts skal tale med sin mand og finde løsninger så det ikke sker igen.

Jeg må sige kom min mand angrende og ønskede hjælp fordi han havde slået et af vores børn en gang så ville jeg altså ikke smide ham ud. Skulle det hjælpe barnet? Barnet der elsker sin fsr også trods et slag. Og han ville stadig skulle have samvær med mit barn, et samvær som jeg så slet ikke kunne hjælpe med - er det i barnets interesse?
Jeg ville fortælle ham det var absolut uacceptabelt, men at jeg ville hjælpe ham ved han ikke skulle stå i den situation igen. Men gå fra ham, ja kan være jeg er mærkelig men kan slet ikke forstå hvad det skulle gøre godt for for mit barn, for ham, for mig?

Jeg er så også en af dem der har svaret, jeg ikke vil spille hellig. Jeg har aldrig slået mit barn, tror aldrig nogen sinde jeg kommet til det for har aldrig haft lysten til at slå hverken barn eller andre mennesker - hvis jeg gør noget så kaster jeg ting efter folk men jeg har da som menneske og mor fået råbt for højt, sagt dumme ting - og at råbe er at slå med ord (forskellen er bare det er fuldt lovligt at udøve vold med ord mens det ikke er med kroppen). Og jeg kan sætte mig ind i den anger ts må føle pt og jeg kan derfor godt sende et kram uden at billige handlingen.

Anmeld

23. maj 2014

Swerg

Patriark skriver:

Ikke nok med at du fremstår, usympatisk, og det gør du i høj grad, men du er også kun i stand til, at skrive kedelige one-liners, hvorfor du også fremstår udfordret intellektuelt.

Trådstarter har, i afmagt, kommet til, at slå sit barn. Hun angrer, og beder om hjælp og støtte, men du er så småt et menneske, og forhåbentlig ikke forælder, at du bruger lejligheden til at fremhæve dig selv og dine rigide principper.

Fy for satan.

Hehe .. 

Ja fy for satan hvor er jeg slem... 

Så vidt jeg husker, så er du også rigtig god til at svare negativt på rigtig meget. Dette må være en af de første gange hvor en tråd bringer mit pis i kog. 

Møs møs. 

Anmeld

23. maj 2014

stjernehimmel

Jeg er ret sikker på at ALLE synes det er forkert at der er blevet slået...

Men den største ting der skal ske før man kan forandre sine handlinger er at vedkende sig sine fejl... 

Det har hun gjort og ved, ude mærket godt at det der er sket er forkert og ønsker selv at det ikke skal ske igen...

Og så synes jeg godt nok at det er trist at der sidder nogle bag skærmen og opføre sig på den måde.... 

Der sidder en der rækker hånden ud efter HJÆLP, og så vælger nogle at hakke hånden af, i stedet for at tag den og hjælpe....

DET synes JEG viser MEGET om dem der sidder bag skærmen og er grove i "munden" og glemmer at trække vejret.....

NEJ det er ikke i orden at slå---- DET har INGEN i tråden sagt det er.. tværtimod.... Men det kan man dælme godt formulere på en ordentlig måde....hvis man ellers er bare LIDT dannet....

Anmeld

23. maj 2014

Lullaby

Swerg skriver:

Hehe .. 

Ja fy for satan hvor er jeg slem... 

Så vidt jeg husker, så er du også rigtig god til at svare negativt på rigtig meget. Dette må være en af de første gange hvor en tråd bringer mit pis i kog. 

Møs møs. 

Hvor er du nedladende. 

Anmeld

23. maj 2014

A&F

Maja88 skriver:

Say what? Ingen har ment det var ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.