Puha, folk er godt nok overordentligt hurtige til at dømme og blive dybt forargede! Det synes jeg er enormt trist at se, når det er tydeligt at TS angrer.
Jeg ser ikke et monster, en forfærdelig mor, eller et ondt menneske som har kuk i kasketten. Jeg ser en mor, som er udkørt, helt færdig, og oven i købet fyldt op med graviditetshormoner. Naturligvis betyder det ikke, at det er okay at slå sit barn, og jeg synes helt sikkert, at TS skal gøre noget, så hun ikke kommer i den situation igen. Men når nu det er sket, hvad fanden hjælper det så at dømme og sende vrede smileys?
Jeg vil sågar sige, at jeg godt kan sætte mig ind i, at hun kom derud. Nu har jeg ganske vist aldrig slået mine børn, men jeg kan godt sætte mig ind i den frustration det er, at have et barn der bare vil have mor KONSTANT, og som nærmest ville lime sig fast i en, hvis barnet kunne det. Så er det ens job som mor at opfylde de behov, men derfor er det stadigvæk pissefuckinghamrende hårdt ikke at få et øjeblik alene, fordi barnet har den periode. Og jeg tør slet ikke tænke på hvor hårdt det må være, når man er gravid OG ikke har mulighed for aflastning fra manden, som er væk.
Igen, TS: Det er ikke ok at slå, men det ved du jo godt, og du fortryder. Jeg synes det er synd for din søn, men jeg synes også det er pisse synd for dig, så jeg sender dig en masse varme kram, og råder dig til at tale med din mand, så i kan finde ud af en måde du kan blive aflastet på 
Anmeld