Drengeomskæring får grønt lys i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

modesty

Laulund87 skriver:

Nu tager jeg heldigvis slet ikke sådan et angreb nært længere. Jeg hviler i mig selv og ved jeg 100% har taget den rigtige beslutning Ja jeg ved da udmærket hvad du mener..

Jeg ved ikke synke ned på dit niveau så jeg lader den ligge her, og så kan jeg se at du allerede er anmeldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Laulund87

modesty skriver:

Tak

Anmeld

15. april 2014

M &.I

Jeg synes det er så dumt at alle skriver ting for at samlingen omskæring!!!  

HALLO her man skal omskåre for at fjerne lidt hud , det er ikke tradition , det er religiøs ! i kan samling med dansk mands tissemand & arabisk mands, i kan se det meget forskel! det skader jo ikke at blive omskåret ! disse arabisk mand blev selv omskåret, de kan tisse de kan lave sex og de kan få børn! så hvad er så problem !! 

hvad så hvis muslim siger til jer ej hvor ulækker din kæreste / mand ikke er omskåret ???? 

muslimer blander sig ikke hvad folk gøre eller laver ! de passe sig selv ! 

Anmeld

15. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil lige minde om at holde den gode tone. Gå efter emnet og ikke hinanden. Respekter hinandens forskellige holdninger, det skal der være plads til, ligegyldigt om emnet er følsomt eller ej.  

Venligst Staff. 

Anmeld

15. april 2014

Malene76

Aisha skriver:

Seriøst jeg synes også dine valg er noget tamt. Men jeg respektere. Vil ikke ind i detaljer men du ved udmærket godt hvad jeg mener. Med mindre jeg bliver presser ud i det.

Jeg er simpelthen nødt til at melde dit indlæg. Lavt!!!! Det var dog allerede anmeldt

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Stolt Mor skriver:

HALLO her man skal omskåre for at fjerne lidt hud , det er ikke tradition , det er religiøs ! i kan samling med dansk mands tissemand & arabisk mands, i kan se det meget forskel! det skader jo ikke at blive omskåret ! disse arabisk mand blev selv omskåret, de kan tisse de kan lave sex og de kan få børn! så hvad er så problem !! 

hvad så hvis muslim siger til jer ej hvor ulækker din kæreste / mand ikke er omskåret ???? 

Det er et debatforum hvor der debatteres forskellige ting og sager, herunder også religiøse ritualer.

Når man bor i et land hvor størstedelen har en anden kultur/religion/traditioner så er det da ikke så underligt at man undrer sig over nogle ting.  Der vil højst sandsynligt gør sig det samme gældende hvis der var en masse dansker som boede i et land hvor den dominerende religion var islam. 

Hvorfor overhovedet svarer på et debatforum hvis man ikke vil være med til at debattere. Du ville måske kunne få nogle debatører til at opnå en større forståelse hvis du smed nogen argumenter på bordet

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Stolt Mor skriver:

Der er forresten ingen der siger at det er ulækkert, men det virker for ikke religiøse muslimer som et unødvendigt indgreb, som barnet ikke selv får medbestemmelse i. Det er det man stiller sig uforstående overfor. 

Det skader ikke....mandens nydelse forringes så vidt jeg har hørt. Så helt risikofrit er det vidst ikke. 

Anmeld

15. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er simpelthen nødt til at melde dit indlæg. Lavt!!!! Det var dog allerede anmeldt

Hvis det gør dig lykkelig

Anmeld

15. april 2014

LinLin

Moderator skriver:

Vi vil lige minde om at holde den gode tone. Gå efter emnet og ikke hinanden. Respekter hinandens forskellige holdninger, det skal der være plads til, ligegyldigt om emnet er følsomt eller ej.  

Venligst Staff. 

Hvor personlig må man blive før det udløser en advarsel??? (Den der under billedet) - eller bruger I slet ikke dem mere? -synes det er længe siden jeg har set een og det er jo ikke fordi tonen generelt er blevet fantastisk siden de blev indført

Anmeld

15. april 2014

Malene76

Aisha skriver:

Hvis det gør dig lykkelig

Jeg synes simpelthen det er dybt usmageligt at smide sådan en kommentar og denne du nu skriver til mig fortæller mig da en del om dine empatiske evner eller mangel på samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.