Gå væk kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

LilleSmølf

Maja88 skriver:

Får nok hug nu men....

Jeg havde informeret naboen og bedt dem holde katten hos dem selv.. sker det ikke og kommer den i mit hus igen ville jeg få den aflivet

Hvordan ville DU få aflivet et andet menneskes kæledyr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Maja88

LilleSmølf skriver:

Hvordan ville DU få aflivet et andet menneskes kæledyr?

Hvis det gentagne gange gentager sig og naboen er advaret.. så ville jeg da lukke dørene.. fange den ind og så afsted til dyrlægen

Anmeld

11. marts 2014

Maja_4000

Vand vand vand og ikke andre en blomsterforstøver.. Vi snakker en haveslange, en spandfuld eller et vandgevær

Jeg har selv haft kat, og de fleste skal nok forstå det

Ellers må du tage en snak med naboen, og så må de jo købe noget gå væk kat eller lignende .. Eller bygge en indhegning til den, så de ved hvor den er

Anmeld

11. marts 2014

Maja_4000

Maja88 skriver:

Hvis det gentagne gange gentager sig og naboen er advaret.. så ville jeg da lukke dørene.. fange den ind og så afsted til dyrlægen

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

Maja88 skriver:

Anmeld

11. marts 2014

Tystys14

Vi bor midt i byen, og blev så trætte af folks katte i haven at vi har sat et hegn op hele vejen rundt i toppen at vores stakit og på hustaget så de ikke kan komme ind. 

Har ikke haft kattebæ i sandkassens siden, eller i mine bed. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2014

LilleSmølf

Maja88 skriver:

Hold da kæft

Godt at dyrelæger ikke afliver andres chippede katte bare sådan uden spørgsmål, medmindre de meget gerne vil sagsøges - og de vil de nok ikke bare for at redde din have fra en kattelort (:

Anmeld

11. marts 2014

Pcokate

Maja88 skriver:

Ville du også gøre det med en solsort, pindsvin u name it der besørger i din have (gentagne gange)? 

Det er jo dyr og tænk at aflive andres kæledyr fordi du fik lort i blomsterbeddet.... 

Kaffegrums, pebermynte, vand, gå væk kat etc er også muligheder og langt bedre en mord på et dyr der jo ikke gør det af ondskab.

Anmeld

11. marts 2014

asphodel

Maja88 skriver:

Tænk at være født med så lidt empati. Det er da ulækkert og skræmmende at nogle mennesker kan tænke og opføre sig sådan. Jeg er da bange for hvad sådanne typer ellers føler de har ret til at gøre skade på, levende væsener såvel som ting, fordi de er generende.

Anmeld

11. marts 2014

SandraXOXO

Maja88 skriver:

Får nok hug nu men....

Jeg havde informeret naboen og bedt dem holde katten hos dem selv.. sker det ikke og kommer den i mit hus igen ville jeg få den aflivet

Jeg er helt enig. Selv om man får hug for det

Altså hvis jeg stod og ytrede min irritation og bekymring omkring en kat der gjorde livet surt for mig og min familie og disse katteejere var ligeglade, så ville jeg tænke, nå, så elsker de tydeligvis ikke deres kat/ er fuldstændig ligeglade med deres kat også er den nok bedre tjent med en aflivning. Altså, Jeg ville selvfølgelig fortælle dem om min plan først så de havde endnu en chance for at bygge en voliere/ holde den inde/ lære den at gå i snor. Men ja. Selv om jeg elsker katte, så går jeg ikke ind for at de skal have lov til at være fredede skadedyr.
Jeg ville jo også sætte hegn op mod pindsvin/ få en ræv fjernet, stille musefælde op få aflivet rotter, få fjernet hunde, heste osv fra min have og andet der generede os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.