Gå væk kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

san

Maja88 skriver:

Du må be naboen om at holde ham inde

Det kan man da ikke ... sure fru Larsen, beder da heller ikke om at man holder børnene inde, fordi de larmer udenfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

L&V

tribk skriver:

Jamen det er fint med mig at du har den holdning. Jeg ville ikke bruge min energi på det, men gøre hvad jeg selv kunne for at det ikke genere. Uden at være dyremishandler, naturligvis!

Der er jo ikke nogle her der taler om dyre mishandling

Anmeld

12. marts 2014

L&V

san skriver:

Det kan man da ikke ... sure fru Larsen, beder da heller ikke om at man holder børnene inde, fordi de larmer udenfor...

Det ka man da, det siger loven sådan set man har ret til. Ejerne skal holde dyrene på egen grund

Anmeld

12. marts 2014

san

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det ka man da, det siger loven sådan set man har ret til. Ejerne skal holde dyrene på egen grund

Jeg elsker også bare dyr, så for mig er det lidt småligt.. Men vi er jo alle så forskellige.. Har selv mange katte i vores have, og de er velkommen.. selvf er det ikke lækkert når de vælger at skide i vores sandkasse, så må jeg bare tjekke op på sandkassen inden jeg giver børnene lov til at lege deri..

Anmeld

12. marts 2014

L&V

san skriver:

Jeg elsker også bare dyr, så for mig er det lidt småligt.. Men vi er jo alle så forskellige.. Har selv mange katte i vores have, og de er velkommen.. selvf er det ikke lækkert når de vælger at skide i vores sandkasse, så må jeg bare tjekke op på sandkassen inden jeg giver børnene lov til at lege deri..

Det er jo os rigtig dejligt at du har det sådan men igen så er det bare ikke alle inklusiv mig selv der brydder sig om det og det må katte ejere os respektere

Anmeld

12. marts 2014

san

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er jo os rigtig dejligt at du har det sådan men igen så er det bare ikke alle inklusiv mig selv der brydder sig om det og det må katte ejere os respektere

Ja man må heller sige til katten at den ikke må gå ind til naboen, for så gør den det helt sikkert god dag til dig..

Anmeld

12. marts 2014

L&V

san skriver:

Ja man må heller sige til katten at den ikke må gå ind til naboen, for så gør den det helt sikkert god dag til dig..

Ha ha ja det ku være fint hvis det hjalp. tak i lige måde

Anmeld

12. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Englepigens mor skriver:

Er der nogle der kender et godt middel til at få naboens kat til at lade være med at skide i mit bed/ sandkasse? eller i det heletaget holde den væk fra vores grund/hus.
jeg tænker om man kan spraye med noget "gå væk kat" af en art.

Vi har så vi kan lukke sandkassen, men feks en dejlig dag som i går hvor børnene render ind og ud, kommer jeg først låg på om aftenen, og der måtte jeg jage katten væk da den havde placeret sig i skide stilling midt i sandkassen

Sidste sommer kom den også ind i huset så snart jeg åbnede terresse døren, og fandt den en dag i min datters seng på 1 salen, jeg ved det er svært at opdrage på katte, men er også træt af ikke at kunne ha åbne døre til sommer.

Nu kommer lillebror lige om lidt, og er nærmest panisk for at den skal hoppe op i barnevognen og ligge sig på ham, eller gå ind i huset og ligge sig i hans vugge uden jeg ser det.....

Min kat hadede alle citrusfrugter, jeg kunne bare holde en citron eller appelsin så forsvandt den måske du kunne skære nogle citroner i halve og lægge rundt omkring? Ellers vand og råb som mange skriver. 

Anmeld

12. marts 2014

mogms

Nessie skriver:

Katte bryder sig ikke om pebermynte lugt, så måske kunne et par planter rundt omkring i haven hjælpe?

Og ellers kunne du måske have en kraftig vandpistol eller haveslangen liggende klar, så den kunne få et skud vand?

Vi havde problemer med en kat der gik ind ad kattelemmen, og vores egen kat var desværre en tøsedreng, så vi måtte selv tage kampen op.
Det hjalp ret hurtigt med råb og vand efter den, så var det ikke sjovt at komme hos os længere

cool jeg vil til at sætte min pebermynte rundt alle de stede den skide nabokatte skider pt.

for der er faktisk ikke kattelort hvor min mynte og citron mellisse står.

Anmeld

12. marts 2014

mogms

Maja88 skriver:

Hvis det gentagne gange gentager sig og naboen er advaret.. så ville jeg da lukke dørene.. fange den ind og så afsted til dyrlægen

host host min mand, ville tage katten i halen og kaste den i muren. Han har gjort det engang før han mødte mig da katten kom ind i huset, SÅ blev han sur.

Men det får han altså ikke lov til for mig. Så laver han bare "pistolen" med hånden.

han hader katte og vi har 2-3 løbende fra naboerne. Og det stinker af kattelort. Så det er træls.

Men jeg elsker katte, så jeg holder manden nede. (under tøflen siger manden &nbsp

måske skulle jeg give ham en forstøver at løbe rundt med  så kan han da få det lidt ud af systemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.