Hvor længe er jeres børn i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

L&V

Når jeg er færdig med barsel kommer det til at hedde 06.30-14 eller 07.30-16.30 og ja jeg syntes det er mange timer de skal være afsted men sådan er det nu engang med 2 forældre der arbejder 37+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Marts<3

Min søn er i vuggestue fra kl ca. 9-10 til 14-15. Ca. 3 dage om ugen. Det er luksus, da jeg pt går hjemme. Men så snart jeg er i arbejde, så blir det jo helt anderledes. Da jeg selv var barn gik jeg i morgenfritteren(06.30og blev hentet ved 16.00 tiden. Det var lange dage, men det har jeg ikke taget skade af, tværtimod. Sådan er det med den kultur vi har herhjemme. Så det skal du ikke have dårligt samvittighed over

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Ej jeg bliver sgu lidt irriteret over den udtalelse... Så hvis ens barn er der få timer skal man ikke skrive det eller hvad??? For så er det for at hovere-agtigt....?!

Nu spørger jeg jo, hvorfor de er vigtigt at skrive at barnet er der så og så
og så længe? Så må du jo fortælle mig om du skrev det for at hovere?

Jeg tolker intet i udtalelsen, jeg spørger blot hvorfor det er vigtigt at skrive... Så jeg kan ikke se grund til at "du sgu bliver lidt irriteret".

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Nu spørger jeg jo, hvorfor de er vigtigt at skrive at barnet er der så og så
og så længe? Så må du jo fortælle mig om du skrev det for at hovere?

Jeg tolker intet i udtalelsen, jeg spørger blot hvorfor det er vigtigt at skrive... Så jeg kan ikke se grund til at "du sgu bliver lidt irriteret".

Fordi det er overskriften! Jeg svarer på spørgsmålet! Ingen hoveren! Jeg ville ønske jeg kunne skrive mindre en 30 timer
Men det lyder jo på dig som om man ikke må/skal/bør skrive hvis ens barn er få timer i institution....

Jeg kan jo vende den om og spørge: Føler du dig ramt? Får du dårlig samvittighed over hvor mange/få timer dit barn er afsted? (Har ingen anelse om hvor mange det er!)

Jeg får dårlig samvittighed de dage mit barn er i bhv til 16.40 fordi hans far er på arbejde og jeg først har fri kl 16 og har 35 min transport, jeg hader det! Men ud af hele hans institutionsliv er det jo en mikro brøkdel af hans dage der er sådan

Anmeld

12. februar 2014

Den lykkelige

Jeg har også SÅ dårlig samvittighed overfor min datter. Hun er 3 år om to uger og hun er der fra 6.40 ca - 15.30.. Det plager mig HELT VILDT!!! Så ved hvordan du har det!! 

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Fordi det er overskriften! Jeg svarer på spørgsmålet! Ingen hoveren! Jeg ville ønske jeg kunne skrive mindre en 30 timer
Men det lyder jo på dig som om man ikke må/skal/bør skrive hvis ens barn er få timer i institution....

Jeg kan jo vende den om og spørge: Føler du dig ramt? Får du dårlig samvittighed over hvor mange/få timer dit barn er afsted? (Har ingen anelse om hvor mange det er!)

Jeg får dårlig samvittighed de dage mit barn er i bhv til 16.40 fordi hans far er på arbejde og jeg først har fri kl 16 og har 35 min transport, jeg hader det! Men ud af hele hans institutionsliv er det jo en mikro brøkdel af hans dage der er sådan

Nej det var ikke overskriften! Overskriften er "hvor længe er jeres barn i bh?" Og ikke hvor længe er jeres barn i bh, og aldrig længere end det?....

Jeg syntes jeg har skrevetcet par gange at du er da velkommen til, at skrive det som paser dig, jeg spørger blot oprigtigt undret hvorfor det er vigtigt at skrive at dit barn aldrig er der længere end så og så længe?

Min samvittighed har det fint, jeg har været i det her mor-game så mange år efterhånden med fuldtidsarbejde, at jeg ikke gider bruge tiden på dårlig samvitighed.

Anmeld

12. februar 2014

B&J

max 8½ time når det er men kommer and på hvordan vi arbejder alm hedder det

7.30-15-15.30

lige nu hedder det

8.30- 15.15

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Nej det var ikke overskriften! Overskriften er "hvor længe er jeres barn i bh?" Og ikke hvor længe er jeres barn i bh, og aldrig længere end det?....

Jeg syntes jeg har skrevetcet par gange at du er da velkommen til, at skrive det som paser dig, jeg spørger blot oprigtigt undret hvorfor det er vigtigt at skrive at dit barn aldrig er der længere end så og så længe?

Min samvittighed har det fint, jeg har været i det her mor-game så mange år efterhånden med fuldtidsarbejde, at jeg ikke gider bruge tiden på dårlig samvitighed.

Flueknepperi

I min verden står der ikke: "hvor længe er dit barn i institution (og jeg gider ikke høre hvor længe det max er der til!!!!) ?"

- Det er ikke engang din tråd?!? Men jeg har da lige givet dig et forslag til en du kunne oprette!

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Jeg tror hun hentyder til at der bliver skrevet tiderne og så aldrig længere!!! som om det er en forbrydelse eller forkert at børn er der måske længere end til kl15:30.. at barnet bare ikke må være der til efter den tid.

Det er nok det hun ikke forstår, hvorfor skal der skrives; aldrig længere!! ???

Hvorfor ikke bare skrive Jo de er der fra 8 til 15:30

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Yurie skriver:

Jeg tror hun hentyder til at der bliver skrevet tiderne og så aldrig længere!!! som om det er en forbrydelse eller forkert at børn er der måske længere end til kl15:30.. at barnet bare ikke må være der til efter den tid.

Det er nok det hun ikke forstår, hvorfor skal der skrives; aldrig længere!! ???

Hvorfor ikke bare skrive Jo de er der fra 8 til 15:30

Jeg har ikke skrevet tider på... Bare "max 35 timer" for det er det...

Kan bare ikke se hvorfor det er så forfærdeligt at nogle har skrevet sådan...

Men altså vi kan da bare allesammen skrive: 6.30-17 - aldrig tidligere eller senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.