Hvor længe er jeres børn i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nogle dage hedder det 7.30-7.45 til kl 16.30-16.45.

Andre dage hedder det fra kl 9-10 til alt mellem kl 15-16.45. 

Jeg har næsten altid fri torsdag, og der holder thea tit fri, mens alberte har en kort dag i dp. Grunden til at thea holder fri er, som hun så dygtigt formulere sig " Mor jeg har brug for at holde storpige fri, kun sammen med dig sødde mor " vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Vik

De er alt alt for lange ... Desværre jeg bruger næsten 3 timer i transport på/fra arbejde om dagen, så hun bliver afleveret ved 8 tiden og hentet kl 17. Nogle gange kan dog farmand nå at hente lidt tidligere.

Anmeld

12. februar 2014

Bshizzle

Nu arbejder både min mand og jeg i en anden by

Så begge børn vil hele tiden møde fra ca 6.30 til 16.00 Mandag-Torsdag.. 

Og Fredag 6.30 til 15.30 ca. 

Den mindste starter i BH lige inden sommerferien. 

(Den store går i skole/SFO). 

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Jeg har næsten altid fri torsdag, og der holder thea tit fri, mens alberte har en kort dag i dp. Grunden til at thea holder fri er, som hun så dygtigt formulere sig " Mor jeg har brug for at holde storpige fri, kun sammen med dig sødde mor " vh stine

Det er da også en super god grund

Anmeld

12. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Yurie skriver:

Det er da også en super god grund

Også ser hun bare så sød ud, når hun siger det, også ka jeg jo slet ik stå for hende Oveni så ved jeg også at når hun starter i skole til sommer, så er det bare slut med de dovne fridage. Til gengæld så bliver det jo så alberte's tur til at ha alene tid! Vh stine

Anmeld

12. februar 2014

lycly

StineW79 skriver:

Min datter starter snart i børnehave og vil nok blive afleveret omkring 7.30 og hentet igen senest 15.30.
Vi har begge fuldtidsjob men pga weekend arbejde og en ugentligt 13-timers arbejdsvagt har jeg altid senest fri kl 15 de øvrige dage
Forstår godt dine følelser omkring det, men de hygger sig jo så fint i børnehaven og tænker helt sikkert ikke over det som vi gør

Anmeld

12. februar 2014

VIPpigen

Min datter er afsted mellem 6-7 timer om dagen. De dage jeg skal på job afleveres hun kl 8, ellers kommer hun først kl 9... Og henter hende omkring 15. -15.30

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Også ser hun bare så sød ud, når hun siger det, også ka jeg jo slet ik stå for hende Oveni så ved jeg også at når hun starter i skole til sommer, så er det bare slut med de dovne fridage. Til gengæld så bliver det jo så alberte's tur til at ha alene tid! Vh stine

Ja så er man solgt.

Ja man skal nyde at man faktisk kan holde fridage med dem uden at de skal være syge... og det er også hyggeligt med en doven dag. og alene tid med mor.

Anmeld

12. februar 2014

hannetheis

Lige pt går jeg hjemme. Så oftes er de afsted fra 8.30-14.30-15. De har tit fri dage.

Anmeld

12. februar 2014

lineog4

Alle dage undtagen tirsdag bliver han afleveret 7.15 og det seneste han bliver hentet er 16. 

Tirsdag har jeg skemafri dag og mange tirsdage er han hjemme sammen med mig. 

Stiler mod at hente ham tidligere nogen dage, men vil gerne have forberedt mig færdig inden han skal hentes. 

Til næste år bliver det alle dage minus en 7.15 - 16 og så vil det være farmand der henter hver dag for ellers hedder det 16.20 (og jeg hader tanken mest for min egen skyld)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.