Hvor længe er jeres børn i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Flueknepperi

I min verden står der ikke: "hvor længe er dit barn i institution (og jeg gider ikke høre hvor længe det max er der til!!!!) ?"

- Det er ikke engang din tråd?!? Men jeg har da lige givet dig et forslag til en du kunne oprette!

Du kan såmænd kalde det hvad du vil

Og blot fordi jeg ikk er TS må jeg vel godt undre mig?

Syntes ærligt talt du debattere lidt ubehageligt

Det kan jeg slet ikke se nogen grund til....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Du kan såmænd kalde det hvad du vil

Og blot fordi jeg ikk er TS må jeg vel godt undre mig?

Syntes ærligt talt du debattere lidt ubehageligt

Det kan jeg slet ikke se nogen grund til....

Ja det må du, men du bestemmer da absolut ikke hvordan en overskrift skal tolkes/svares på... Og da slet ikke når du ikke har oprettet den.

Jamen jeg synes da egentlig heller ikke din er super fed, så lad os bare slutte her

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Jeg har ikke skrevet tider på... Bare "max 35 timer" for det er det...

Kan bare ikke se hvorfor det er så forfærdeligt at nogle har skrevet sådan...

Men altså vi kan da bare allesammen skrive: 6.30-17 - aldrig tidligere eller senere

Jeg snakker heller ikke om dig.

Jeg forstår bare ikke hvorfor at man skal sige aldrig længere, når man jo har skrevet tiderne. så ved man jo godt at de ikke er der længere, ellers ville man jo have skrevet kl 15, nogle gange 15:30

Det der aldrig længere!! Det kommer i mine ører til at lyde som om, at det bare er forfærdeligt at børnene skulle være der en halv time længere, for det kan de ikke tåle.

Der er jo ikke sagt at nogen siger noget forkert, men bare at man undrer over hvorfor der lige skal skrives; aldrig længere!! med udråbstegn, så man nærmest falder ned af stolen.

Jeg synes bare at aldrig længere!! sætningen er unødvendig, når man nu allerede har skrevet tiderne.

Du skrev max 35 timer, så ville det jo også virke mærkeligt at du skrev; aldrig længere!! for du har jo allerede skrevet max.

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Ja det må du, men du bestemmer da absolut ikke hvordan en overskrift skal tolkes/svares på... Og da slet ikke når du ikke har oprettet den.

Jamen jeg synes da egentlig heller ikke din er super fed, så lad os bare slutte her

Vil lige nævne at jeg slet ikke har prøvet at bestemme, det har overhovedet ikke været min intention, jeg undrede mig blot.

Kan du prøve at forklare hvor eller hvordan du syntes jeg debattere ufedt, for så vil jeg da tage det til mig, vi skal jo alle kunne være her?

Jeg syntes jeg prøver at gøre mig ud af, at tænke over at det skrevne sprog kan misforstås nemt, når man nu ikke kan aflæse kropssprog imens.

Når jeg laver denne fx så er det for at vise at jeg hverken er sur, råber eller er ironisk, men ser frem til god debat.

Anmeld

12. februar 2014

serinasmor

Hun er i bh fra ca 7.10 til 16.20 / 16.30 - 15.30 om fredagen

Det er længe, men kan ikke være anderledes. Vi skal med offentlige trasnsportmidler til hver vores aden by for at jobbe ... Farmand tager endda hjemmefra før hun står op for det er muligt for ham at hente 3 af 5 dage ... Han kan ikke møde tidligere end han gør nu.. men jeg kan så på den måde gå senere nogle dage of lidt tidligere når det er mig der henter ...

Anmeld

12. februar 2014

Chris86

Rosa-Sofia skriver:

Vores dreng er 3,5 år og er pt i børnehave 8.5 timer om dagen. Det har jeg dårlig samvittighed over, for han var næsten halvandet, inden han kom i dagpleje og han har været vant til mange fridage, da jeg studerer og så har han forholdsvis unge bedsteforældre. Men nu kræver en tilspidset situation på uni altså, at han er i børnehave fra kl 7.30 - 16. Det er længe synes jeg.

Inden barsel var det ca fra 06.30 til alt mellem 15.15-16.45... Og så en ugentlig fridag oftest...

Anmeld

12. februar 2014

Sitrani

Rosa-Sofia skriver:

Vores dreng er 3,5 år og er pt i børnehave 8.5 timer om dagen. Det har jeg dårlig samvittighed over, for han var næsten halvandet, inden han kom i dagpleje og han har været vant til mange fridage, da jeg studerer og så har han forholdsvis unge bedsteforældre. Men nu kræver en tilspidset situation på uni altså, at han er i børnehave fra kl 7.30 - 16. Det er længe synes jeg.

Nu går min datter ikke i børnehave endnu, men hendes dage ser nu sådan her ud:

Mandag 8.30-15.30

tirsgdag 8-15.30

onsdag 8-14

torsdag 6.30-14

fredag 8-15.30 (hver fjerde fredag 6.30-14)

Anmeld

12. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Godt nok dp men bliver de samme tider i bh

i perioder hvor far afleverer : 8/8.30 til 14/15.15 

i perioder hvor jeg afleverer : 6.35 til 15.45/16 

Anmeld

12. februar 2014

Ida b

min dreng er normalt i institution fra kl 9-14 plus en ugentlig fridag det er ret luksus  jeg er på barsel, så derfor kan det lade sig gøre.

Syntes det er trist, at børn tilbringer mere tid sammen med pædagoger end med deres forældre. Ved godt, at det er en nødvendighed for nogen, hvis de er nødtil at have et 37-timers job. Har selv prioriteret at bo i en mindre og billigere bolig, og have få udgifter, så jeg kan nøjes med et 30-timers job og på den måde have mere tid til mine børn.

Anmeld

12. februar 2014

Pcokate

Ida b skriver:

min dreng er normalt i institution fra kl 9-14 plus en ugentlig fridag det er ret luksus  jeg er på barsel, så derfor kan det lade sig gøre.

Syntes det er trist, at børn tilbringer mere tid sammen med pædagoger end med deres forældre. Ved godt, at det er en nødvendighed for nogen, hvis de er nødtil at have et 37-timers job. Har selv prioriteret at bo i en mindre og billigere bolig, og have få udgifter, så jeg kan nøjes med et 30-timers job og på den måde have mere tid til mine børn.

Det må da være dejligt at have den mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.