Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ml 4-6 timer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Min datter starter snart i børnehave og vil nok blive afleveret omkring 7.30 og hentet igen senest 15.30. Vi har begge fuldtidsjob men pga weekend arbejde og en ugentligt 13-timers arbejdsvagt har jeg altid senest fri kl 15 de øvrige dage Forstår godt dine følelser omkring det, men de hygger sig jo så fint i børnehaven og tænker helt sikkert ikke over det som vi gør
Min datter starter snart i børnehave og vil nok blive afleveret omkring 7.30 og hentet igen senest 15.30. Vi har begge fuldtidsjob men pga weekend arbejde og en ugentligt 13-timers arbejdsvagt har jeg altid senest fri kl 15 de øvrige dage Forstår godt dine følelser omkring det, men de hygger sig jo så fint i børnehaven og tænker helt sikkert ikke over det som vi gør
Jeg har heller ik rigtig, rigtig dårlig samvitighed, for sådan er det jo bare nød til at være. Til gengæld så nyder jeg at jeg ka gi thea lidt alene tid, uden alberte jagter hende, og at jeg bare ka ha min store pige helt for mig selv, og hun bare syntes jeg er verdens sejeste mor. ( Jo jeg er verdens sejeste mor  vh stine
Yurie skriver: Ja så er man solgt. Ja man skal nyde at man faktisk kan holde fridage med dem uden at de skal være syge... og det er også hyggeligt med en doven dag. og alene tid med mor.
Ja så er man solgt. Ja man skal nyde at man faktisk kan holde fridage med dem uden at de skal være syge... og det er også hyggeligt med en doven dag. og alene tid med mor.
Total soldt!! Og tænker også at der jo nok desvære ik gå så mange år, inden hun ik gider hænge ud med sin mor, så lige nu er det bare med at nyde det!! Vh stine
StineW79 skriver: Total soldt!! Og tænker også at der jo nok desvære ik gå så mange år, inden hun ik gider hænge ud med sin mor, så lige nu er det bare med at nyde det!! Vh stine
Vores dreng er 3,5 år og er pt i børnehave 8.5 timer om dagen. Det har jeg dårlig samvittighed over, for han var næsten halvandet, inden han kom i dagpleje og han har været vant til mange fridage, da jeg studerer og så har han forholdsvis unge bedsteforældre. Men nu kræver en tilspidset situation på uni altså, at han er i børnehave fra kl 7.30 - 16. Det er længe synes jeg.
Min søn går kun i vuggestue, men hans tider bliver de samme når vi skifter til børnehave til sommer, så jeg tillader mig at svare alligevel:
Han er der fra 7:30/8-14:30/15 - så altså cirka 7 timer (aldrig mere, nogle gange lidt mindre).
StineW79 skriver: Jeg har heller ik rigtig, rigtig dårlig samvitighed, for sådan er det jo bare nød til at være. Til gengæld så nyder jeg at jeg ka gi thea lidt alene tid, uden alberte jagter hende, og at jeg bare ka ha min store pige helt for mig selv, og hun bare syntes jeg er verdens sejeste mor. ( Jo jeg er verdens sejeste mor  vh stine
Mom skriver: Hvorfor er det vigtigt at pointere at ens børn aldrig er der længere end så og så længe? Forstå mig ret, men der er vel ingen der lader sine børn være i bh/vs længere end det er nødvendigt?
Hvorfor er det vigtigt at pointere at ens børn aldrig er der længere end så og så længe? Forstå mig ret, men der er vel ingen der lader sine børn være i bh/vs længere end det er nødvendigt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128