Hvor længe er jeres børn i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Hvorfor er det vigtigt at pointere at ens børn aldrig er der længere end så og så længe?

Forstå mig ret, men der er vel ingen der lader sine børn være i bh/vs længere end det er nødvendigt?

Var det ikke spørgsmålet???

Og jo - der er faktisk forældre der lader deres børn være i bhv længere tid end det er nødvendig....

TS: min søn er max 35 timer pr uge i bhv. Som regel max 30 og så med en ugentligt fridag sammen med far (sådan var det også da han gik i vs da han havde deltidsplads...)
Han kommer afsted tidligere end det er "nødvendigt" men det er fordi hans storebror skal i skole til kl 8 og bhv ligger næsten lige ved siden af så det er nemmere hvis der bliver afleveret samtidig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Clisolka

Min datter har en dag der hedder 8-15 - andre dage tidligere og andre dage senere.

Pt. er jeg på barsel med lillebror, og så får hun en del flere fridage end hvis jeg havde været på arbejde.

Lad være med at dunke dig selv i hovedet, for når begge forældre arbejder, kan det bare ikke være anderledes. Jeg blev nødt til at pakke min samvittighed væk, da jeg startede på arbejde igen efter barslen med hende

Havde jeg f.eks. stået alene med begge børn, jamen så ville jeg hverken kunne hente eller aflevere pga. min arbejdstid + transport dagligt. Her snakker vi om 4 timer dagligt, men heldigvis er min kæreste i aktivering, så han har nogle korte dage

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Var det ikke spørgsmålet???

Og jo - der er faktisk forældre der lader deres børn være i bhv længere tid end det er nødvendig....

TS: min søn er max 35 timer pr uge i bhv. Som regel max 30 og så med en ugentligt fridag sammen med far (sådan var det også da han gik i vs da han havde deltidsplads...)
Han kommer afsted tidligere end det er "nødvendigt" men det er fordi hans storebror skal i skole til kl 8 og bhv ligger næsten lige ved siden af så det er nemmere hvis der bliver afleveret samtidig...

Nej spørgsmålet var hvor længe de er afsted, ikke at se aldrig er der længere end så og så længe

Og det er muligtcat nogle børn er der længere end højst nødvendigt, og i bund og grund, hvad så? Jeg mener det har bh, nok styr på. Så skal andre nok bare lade være med at dømme, der er nok en grund til det.

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Nej spørgsmålet var hvor længe de er afsted, ikke at se aldrig er der længere end så og så længe

Og det er muligtcat nogle børn er der længere end højst nødvendigt, og i bund og grund, hvad så? Jeg mener det har bh, nok styr på. Så skal andre nok bare lade være med at dømme, der er nok en grund til det.

Nu skrev du ret skråsikkert at der ikke er nogen der gør det og jo det er der! Derfor skriver jeg det

Når der bliver spurgt hvor længe ens barn er i bhv ser jeg da intet forkert i at skrive at det ikke er længere end til kl xx ...? Synes det er ret uvedkommende om bhv har styr på det eller ej - det handler tråden i hvert fald ikke om!

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Nu skrev du ret skråsikkert at der ikke er nogen der gør det og jo det er der! Derfor skriver jeg det

Når der bliver spurgt hvor længe ens barn er i bhv ser jeg da intet forkert i at skrive at det ikke er længere end til kl xx ...? Synes det er ret uvedkommende om bhv har styr på det eller ej - det handler tråden i hvert fald ikke om!

Og du skal være ganske velkommen til at skrive at dit barn aldrig er der længere end så og så længe

Jeg ser bare ingen grund til at pointere det, og hurra for forskelligheder

Jeg kender ingen der lader sine børn blive i bh/vs længere end højst nødvendigt, derfor skrev jeg skråsikkert, og det skal jeg nok passe på med en anden gang

Anmeld

12. februar 2014

MorDk

Fra 7-15.15 ca. Nogle gange fra 7-16.30

Anmeld

12. februar 2014

LBK

Min mand arbejder mandag-fredag 7.30-16.00.

Jeg arbejder skiftende vagter på alle tidspunkter på døgnet. Når jeg arbejder i dagtimerne bliver tøsen afleveret kl 6.30 og hentet kl 16.00. 

De dage jeg møder sent bliver hun afleveret lidt i ni, og de dage jeg arbejder om natten kan jeg hente lidt tidligere.

så det er jo mange timer desværre. Men sådan er det jo bare.

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Mom skriver:

Og du skal være ganske velkommen til at skrive at dit barn aldrig er der længere end så og så længe

Jeg kender ingen der lader sine børn blive i bh/vs længere end højst nødvendigt, derfor skrev jeg skråsikkert, og det skal jeg nok passe på med en anden gang

Tak skal du have - pænt af dig

Anmeld

12. februar 2014

Isabella_mor

hvis det er en dag hvor jeg som nu møder kl 8 i køge, så skal jeg aflevere Villads kl 7:00 i børnehaven for jeg skal nå et tog 7:09..  og så er det min kæreste som henter ham. det sker ca kl 15:45.. så han har en lang dag i børnehaven.. det har jeg UTROLIG dårlig samvittighed over.. især fordi han om morgenen tit siger at han ikke vil afsted, og at han ikke vill lege med de andre børn.. det skærer i mit hjerte.. men når vi henter ham vil han heller ikke med hjem. så det er jo lidt svært.. 

og han sover så lur midt på dagen de dage jeg aflevere ham tidligt. fordi jeg har vækket ham kl 6:00.

det er kun i 10 uger, så bliver det lidt anderledes igen..

men det er sgu mange timer... 

de dage jeg har fri, holder han fri ellers så aflevere jeg ham kl 10 og henter igen ved 15 tiden.

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

Ej jeg bliver sgu lidt irriteret over den udtalelse... Så hvis ens barn er der få timer skal man ikke skrive det eller hvad??? For så er det for at hovere-agtigt....?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.