Min mor er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Hmm jeg er snart 36 og min kæreste bliver 46 idag... Vi føler os på ingen måde gamle, og kan ik rigtig forstå dig!

Det har intet med hendes alder at gøre, men hele familiens "situation" . Skulle nok ikke have nævnt hendes alder kan jeg se. Det har IKKE noget med hendes alder at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Milas14

Jeg vil lige tilføje at man kan ha en forventning om hvordan man tror bedsteforældre skal være, og Christ man kan blive skuffet Mine forældre er skilt og min far og hans kone har aldrig haft den store interesse for mine 2 drenge.. De ser dem faktisk kun til fødselsdage, og det er fordi de bliver inviteret!

Anmeld

4. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Jeg forstår det stadig ikke.. Selvom jeg har læst de andre svar i tråden.
Du ville simpelthen slå hånden af dem, fordi de tackler situationen anderledes end i gør med jeres barn? I forhold til ro og besøg omkring barnet..

For mig virker det som om du er skide jaloux og føler den lille vil stjæle al opmærksomheden.

Anmeld

4. februar 2014

Mettefpigen

Synes du skulle have skrevet flere problemer i det første indlæg for der lyder du som en... Jaa.... du kommer med nogle flere indlæg engang imellem, men synes stadig det er svært at finde ud af hvad du mener... fordi så er det fordi at der ikke er mormor tid fordi hun selv har en lille, også er det fordi man skal være stille når man er der også er det fordi hun forskelsbehandler....

Anmeld

4. februar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ved ikke, om jeg misforstår dig helt, men det lyder som om, at du gerne vil have, at dine forældre stopper med at få børn og i stedet overgår til nu at være bedsteforældre for det er den rolle, du har behov for dem i nu, og det kan jeg såmænd godt forstå, da min datter har meget ud af sine bedsteforældre.

Men når det er sagt, så er "problemet" jo nok bl.a., at de ikke er klar til at tage rollen som bedsteforældre, da deres behov er at være forældre, så man kan jo også vende den på spidsen og sige, at ville du have bedsteforældre til dine børn, skulle du have ventet med at få børn til dine forældre var klar til at tage den rolle. Jeg siger bestemt ikke, at du skulle vente med børn, men bare at du ikke kan "kræve" at de skal indstille sig på dine behov, når de nu åbenbart ikke er klar til at tage den rolle, selv om det da er ærgerligt.

Anmeld

4. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg forstår ikke helt problemet i det?

Min fars kæreste og jeg var også gravid samtidig, i cirka et halvt år. Hvilket jo så har resulteret i at jeg har en lillesøster fra Juli 2011 og min egen datter Januar 2012

Anmeld

4. februar 2014

Carina:-)

Sandratoft skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg nok være mest ked af at mit barn ville miste "barnebarnsstatussen" forstået på den måde, at mormor og morfar ikke har samme overskud til at være bedsteforældre og til at hygge om børnebørnene, som jo tit er "normen". De har nu deres egne små at se til, og jeg ville nok også finde det meget mærkeligt, dog ikke nok til at ville cutte forbindelsen. 

Det lyder også som om din mor gør voldsom forskel på børnene ala "du skal gøre som jeg siger, ikke som jeg selv gør" og det er altså også lidt underligt 

I bund og grund ville jeg stadig være mest ked af at mine børn ikke har samme mulighed for at lege/hygge/få et frirum hos bedsteforældrene, og jeg ville selv være ked af at miste den opmærksomhed jeg har, ved at være gravid, og ved at mine forældre interesserer sig for min graviditet

Men sådan behøver virkeligheden ikke at være

Jeg fik et barnebarn 10 uger efter jeg fik den sidste-og jeg har været mere inde i hans liv end han 10 år ældre mormor har.

Her var der sjov og plads til at være barn,man måtte gerne rode og sætte fingre på vinduerne.

Nu bor han her fast da min svigerdatter sagde at hun ikke kunne finde et bedre sted at vokse op end hos farfar/farmor der selv vidste hvad livet med et lille barn er.

Til TS -Jeg tror der ligger andet bag end det at din mor er 42-og gør der ikke synes jeg egentligt bare det er mest synd for dig at du er så snæversynet .

Anmeld

4. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ja jeg synes hun er for gammel til at få en til som 42 årig

Når det sagt, så er det hendes valg.  

Men hold da op sikke en måde hun er På.  

men se det på den måde, i sidste ende er det jo en lille pige søster/ en lille dreng bror du får dig

men synes bestemt ikk hun kan være det bekendt og være sådan. 

Du er trods alt hendes datter og dine børn som er hendes børnebørn 

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men sådan behøver virkeligheden ikke at være

Jeg fik et barnebarn 10 uger efter jeg fik den sidste-og jeg har været mere inde i hans liv end han 10 år ældre mormor har.

Her var der sjov og plads til at være barn,man måtte gerne rode og sætte fingre på vinduerne.

Nu bor han her fast da min svigerdatter sagde at hun ikke kunne finde et bedre sted at vokse op end hos farfar/farmor der selv vidste hvad livet med et lille barn er.

Til TS -Jeg tror der ligger andet bag end det at din mor er 42-og gør der ikke synes jeg egentligt bare det er mest synd for dig at du er så snæversynet .

At jeg skriver hun er 42 er blot til Info, det har intet me sagen at gøre. 

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Synes du skulle have skrevet flere problemer i det første indlæg for der lyder du som en... Jaa.... du kommer med nogle flere indlæg engang imellem, men synes stadig det er svært at finde ud af hvad du mener... fordi så er det fordi at der ikke er mormor tid fordi hun selv har en lille, også er det fordi man skal være stille når man er der også er det fordi hun forskelsbehandler....

Jamen der er mange ting indeover ja .. Jeg glædede mig på deres vegne, indtil virkeligheden viste sig. Og derfor kan jeg simpelthen ikke glæde mig denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.