Stumpen skriver:
Mht. dp, så tænker jeg lidt at det er forkert at man ikke tænker shit jeg når det ikke til kl 15, så jeg ringer lige på forhånd og beklager.. Godt nok er dp på arbejde og man ved hun ikke skal noget, men er tiden til kl 15, så er den jo til 15.. plus netop denne dag kan hun jo have bedt de andre forældre om fri kl 15, pga et møde, men ikke sagt det til de her forældre, da deres tid er opbrugt kl 15, men ja, det kan vi tygge halm på længe og vi kender ikke alle fakta og vi er i bund grund enige..
Det andet du fortæller om er også dybt respektløst i mine øjne, der sidder en pædagog som har fri kl X og så er det altså kl X - langt de fleste af os vil også have fri når vi har fri.. Nogen gange tror jeg lidt man ser folk indenfor omsorgsfagene som "de skal nok være der" og ikke som nogen som også har en familie ved siden af og som også skal have deres hverdag til at hænge sammen og det er ikke nemt når nogen kommer for sent..
Jeg forstår godt din pointe, og ja, det er fair nok, men det er bare ikke alle der tænker det, og de kender hende, så de har nok bare ikke tænkt over det, men det giver hende ikke ret til at skælde ham ud, fordi han(hvad jeg forstår) ikke gør det med vilje.
Så må man have rene linjer om hvad folk regner med.

Ja jeg synes også hun var meget respektløs, jeg synes det er ok, hvis det sker en enkel gang, fordi togene ikke er så søde, men to gange inden for kort tid, er for meget. Jeg var heldigvis gået hjem da hun hentede(jeg var ikke ansat).
Anmeld