Fru Hansen skriver:
Jeg spekulerer på hvad du selv arbejder med? Ville du mene at det var ok på din arbejdsplads at kunder/brugere ikke respekterede din lukketid og dermed fritid? Og tilmed at brugerne forventede at have RET til at overskride en aftale de selv har indgået som en del af en prisreduktion. Ville du mene det samme hvis det drejede sig om netto? Eller en vuggestue?
Nej men det er et barn det handler om, der bliver hentet indenfor åbningstiderne, hun kan jo stadigvæk have børn ind til kl.16, så at et barn bliver hentet lidt senere. hun bør ikke have aftaler i sine åbningstider, for der kan ske noget akut, så forældrene bliver forsinket eller noget, og hvis hun skal noget, skal alle forældrene have det af vide, også selvom at de henter tidligt.
Ville du mene at det var ok på din arbejdsplads at kunder/brugere ikke respekterede din lukketid og dermed fritid? Det er jo ikke efter lukketid eller i hendes fritid, hun lukker kl.16, dermed er hun på arbejde ind til da.
Og tilmed at brugerne forventede at have RET til at overskride en aftale de selv har indgået som en del af en prisreduktion. Ret, hvor skriver jeg ret, jeg siger at de er fleksible med hende, hvorfor kan hun så ikke være fleksible med dem? Det handler jo ikke om en hel time, men et sted mellem 5-10(kun 20minutter denne sidste gang) Og hvis man har en aftale, holder man den, men der er forskel på et møde og på at hente et barn, indenfor åbningstider.
Ville du mene det samme hvis det drejede sig om netto? at komme efter lukketid??? Ingen er kommet efter lukketid, de kommer indenfor hendes arbejdstider. Og nej man kommer ikke efter lukketid, med mindre man har en aftale omkring det. Men igen INGEN er kommet efter lukketid, de har lavet en aftale, om et tidspunkt, men ligefrem at blive sur over det, fordi det sker en gang imellem.
Eller en vuggestue
Hvis du læser mine andre indlæg, kan du se jeg skriver om en mor, der kommer efter lukketid, to gange over kort tid, og det er så respektløst. Men nej, hvis de siger de kommer kl.15 og den så bliver 15:30, det får sku ikke mit pis i kog.
Så længe der ikke overskrider åbningstiderne, og det gør det jo ikke.