Hvor høj hvor lav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Papillon

Vi fik tallet 1:21.294 (eller noget i den stil)  Jeg er 21 år, det tænker jeg også kan have betydning for det høje tal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

VIPpigen

Puha... Tænke tænk...

første barn 1:5557 tror jeg det var. Det var en masse 5 taller, og et 7 tal Første graviditet, 26 år.

andet barn 1:13.009 vi var afsted i fredags. Og bliver 30 lige om lidt

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Puha... Tænke tænk...

første barn 1:5557 tror jeg det var. Det var en masse 5 taller, og et 7 tal Første graviditet, 26 år.

andet barn 1:13.009 vi var afsted i fredags. Og bliver 30 lige om lidt

Det da dejligt for jer.

men undskyld mig er nok måske dum

Men hænger det ikk sammen at jo ældre jo lavere tal? 

Høre mere tit og ser rundt omkrend at der er ligeså høj tal fx 10.000- 20.000 selvom man også er mellem 30-40 år eller sådan noget

Anmeld

22. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Omkring 1:12000 begge gange.

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

Omkring 1:12000 begge gange.

Okay tak for svar

Og hvor gammel var du om man må spørger?

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Det da dejligt for jer.

men undskyld mig er nok måske dum

Men hænger det ikk sammen at jo ældre jo lavere tal? 

Høre mere tit og ser rundt omkrend at der er ligeså høj tal fx 10.000- 20.000 selvom man også er mellem 30-40 år eller sådan noget

Det troede jeg også. Derfor var jeg også meget nysgerrig for tallet da det var. Ikke fordi jeg ligger så meget i det, men mest for at se hvor meget det var faldet, siden jeg ventede min datter. 

Sagde det også til jm som scannede. Jeg er blevet ældre, og vejer 5 kg mere end da jeg ventede min datter. Mit BMI er gået fra normal til overvægtig.

Men det er kun alder, blodprøver, og målet af nakkefolden der tæller. og åbenbart var nakkefolden så fin, så tallet blev derefter. Blodprøverne må også spille ind, men jeg aner slet ikke så meget om alt det der. Syntes bare det er vildt

Anmeld

22. januar 2014

AnnaK89

Nu er NF jo kun for at tjekke evt. risiko for Down syndrom.
Den tjekker jo ikke andre former for handicaps.

Ved min den første var tallet ved NF 1:21.000 og hun er multihandicappet.

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det troede jeg også. Derfor var jeg også meget nysgerrig for tallet da det var. Ikke fordi jeg ligger så meget i det, men mest for at se hvor meget det var faldet, siden jeg ventede min datter. 

Sagde det også til jm som scannede. Jeg er blevet ældre, og vejer 5 kg mere end da jeg ventede min datter. Mit BMI er gået fra normal til overvægtig.

Men det er kun alder, blodprøver, og målet af nakkefolden der tæller. og åbenbart var nakkefolden så fin, så tallet blev derefter. Blodprøverne må også spille ind, men jeg aner slet ikke så meget om alt det der. Syntes bare det er vildt

Okay det er dejligt Så alderen behøver ikk betyde ret meget. 

Men har du en ide om når nu jeg er 25 og er 13 uger henne idag og var til scaning og fik ikk helt det afgørende tal. Hun rendede kun alder og nf og hun fik det til 4000. når hun få blodprøven 

hvor stor scanse er der for at den kommer under 300 efter blodprøven? 

eller hvor godt er der schance for at tallet faktisk stiger i stedet for?

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Okay det er dejligt Så alderen behøver ikk betyde ret meget. 

Men har du en ide om når nu jeg er 25 og er 13 uger henne idag og var til scaning og fik ikk helt det afgørende tal. Hun rendede kun alder og nf og hun fik det til 4000. når hun få blodprøven 

hvor stor scanse er der for at den kommer under 300 efter blodprøven? 

eller hvor godt er der schance for at tallet faktisk stiger i stedet for?

Jeg aner det ikke... Men vil gætte på at tallet oftest vil stige, når det er så fint uden en bp... Jeg tænker at det oftest er selve nakkefolden som trækker tallet ned. Men jeg ved det selvfølgelig ikke

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Nu er NF jo kun for at tjekke evt. risiko for Down syndrom.
Den tjekker jo ikke andre former for handicaps.

Ved min den første var tallet ved NF 1:21.000 og hun er multihandicappet.

Må man spørger om din alder? 

og betyder Down syndrom ikk at det alt mulig form for handicap? 

hvor meget procent for at få mega godt tal men alligvelet er der noget der ikk stemmer til md scaning?

og tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.