Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Tager du p-piller?

Så vidt jeg ved går de ind og skaber en "falsk menstruation", for at rense ud i underlivet. Grunden til den er falsk er at pillerne jo helt forhindre ægløsning, og kroppen derfor ikke selv skaber de hormoner og signaler som skal sætte gang i menstruationen, men i stedet styrer pillerne.

Altså kunne man godt forestille sig at pillerne kunne fremtvinge en "menstruation" til trods for graviditet.

Geunden til jeg nævner dette er at du siger i ikke forsøger at blive gravide, og det derfor slog mig at der kunne ligge en forklaring der.

Men som andre har nævnt, kan det også sagtens være et befrugtet æg som ikke har sat sig fast. Det sker vidst med 25% af alle befrugtede æg. Man opdager det bare ikke altid da menstruationen tit når at komme før man får testet.

Håber ikke jeg har forvirret dig alt for meget

Held og lykke i morgen!

Vi bruger kun kondom, og det kommer også først på midt i agten. Så det kan ikke være derfor  Jeg tog testen 3 dage over tid, har det nogen betydning for resultatet? kan det stadig godt være et befrugtet æg som ikke har sat sig fast? 

Tror godt at jeg forstår hvad du mener, og tak for inputs! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

MsDane

Anonym skriver:

Vi bruger kun kondom, og det kommer også først på midt i agten. Så det kan ikke være derfor  Jeg tog testen 3 dage over tid, har det nogen betydning for resultatet? kan det stadig godt være et befrugtet æg som ikke har sat sig fast? 

Tror godt at jeg forstår hvad du mener, og tak for inputs! 

Har du testet igen?

Anmeld

22. januar 2014

Goggelogge

Følger med

Anmeld

22. januar 2014

Kay

Venter i spænding 

Anmeld

22. januar 2014

mch

Anonym skriver:

Jeg testede svag positiv i September måned. 2 dage efter fik jeg min menstruation, så jeg regnede med den var falsk positiv. Jeg har fået min menstruation hver måned siden. 

Men det nager mig, jeg føler ikke at jeg vil tage en graviditets test mere, fordi jeg netop får min menstruation, så føler jeg det er virkelig fjollet. Det er efterhånden mange måneder siden jo.

Jeg har taget lidt på, min mave buler mere ud af, og det nager mig virkelig om den falske positiv virkelig var falsk? kan man virkelig få menstruation under graviditet? synes normalt jeg høre at det er pletblødninger man får, men jeg bløder 6 dage hver måned. 

Kan det lade sig gøre? eller skal jeg bare komme over den falske positive test. 

Ville bare sige at jeg kender en der havde mens i alt den tid hun var gravid så det kan godt lade sig gøre, men jeg ved også hun fik at vide det var yderst sjældent at det bliver ved i de sidste måneder også

Anmeld

22. januar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Men det kan jo også ""bare" have været en bio?

Anmeld

22. januar 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Vildt nok, men jeg tog jo heller ikke flere test. Tror du det er muligt at bløde under hele graviditeten, altså helt til slut? Er jo efterhånden en del måneder henne hvis den altså er positiv. 

Det tror jeg godt man kan. Har du testet? 

Anmeld

22. januar 2014

Team Putte

update update!

Anmeld

22. januar 2014

janne1986

Stadig ingen Update?

Anmeld

22. januar 2014

ESV

Er der noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.