Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja lige netop... :-)

Selvfølgelig vil jeg svare når jeg har noget at byde ind med 

Men så er du jo ved at være du stykke hende hvis du er gravid... Som i halvvejs?

Mange tak, endnu engang! 

Ja, jeg ville i hvert fald være omkring halvvejs, men jeg synes ikke jeg er særlig stor? har haft ømme bryster længe, og har fået en rundt form på maven, men jeg har blot troet at det var julen og stress op til julen.

Det egentlig meget mærkeligt, for min far nævnte forleden at jeg så nygravid ud 

Jeg er helt nervøs for at tage den test i morgen  Tænk hvis jeg er gravid. Jeg har farvet hår og drukket lidt nytår.. Av for dælen jeg ville have dårlig samvittighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Tester du imorgen? 

Ser to streger på begge billeder

Ja, det må jeg hellere. Havde ikke tænkt mig at gøre det, men efter de svar jeg har fået, må jeg hellere gøre det, for en sikkerheds skyld! 

Anmeld

21. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Pyha. Nu får jeg sved på panden.

Må købe sådan en test, der er vidst ikke andet for.

Jeg har et billede fra den test jeg fik falsk positiv, vil du ikke mene den er skyggestregs positiv? Bare for at få en andens mening. 

Det er en positiv test..

Man siger også at er en test positiv har du HCG, altså kan den ikke være falk positiv... En graviditet kan sagtens gå til og bare virke som en alm til kraftig mens...
En skyggesteg er en streg uden farve i..

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Mange tak, endnu engang! 

Ja, jeg ville i hvert fald være omkring halvvejs, men jeg synes ikke jeg er særlig stor? har haft ømme bryster længe, og har fået en rundt form på maven, men jeg har blot troet at det var julen og stress op til julen.

Det egentlig meget mærkeligt, for min far nævnte forleden at jeg så nygravid ud 

Jeg er helt nervøs for at tage den test i morgen  Tænk hvis jeg er gravid. Jeg har farvet hår og drukket lidt nytår.. Av for dælen jeg ville have dårlig samvittighed..

Har en veninde der første gang var kæmpe stor... Virkelig stor... Og her anden gang... Der gik der meget længe før man kunne se det på hende...

Du skal ikke havde det dårligt... Du havde jo ingen anelse om det... Og mange børn har overlevet så meget værre... og du ved jo at du selvfølgelig passer så meget på resten af tiden hvis du er gravid

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det er en positiv test..

Man siger også at er en test positiv har du HCG, altså kan den ikke være falk positiv... En graviditet kan sagtens gå til og bare virke som en alm til kraftig mens...
En skyggesteg er en streg uden farve i..

Pyha. Åh hvor ubehageligt hvis den bare er gået til. Er det noget man ville kunne se hvis man blev undersøgt hos en gynækolog? 

Jamen, så enten har jeg været gravid, eller er det stadig  Det er jo lidt uhyggeligt!

Har du et billede af en skyggestreg? hvordan sådan en ser ud? bare så man kan se i forhold til. For jeg troede faktisk at det kun var en skyggestreg, for den er jo meget lidt lyserød 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Har en veninde der første gang var kæmpe stor... Virkelig stor... Og her anden gang... Der gik der meget længe før man kunne se det på hende...

Du skal ikke havde det dårligt... Du havde jo ingen anelse om det... Og mange børn har overlevet så meget værre... og du ved jo at du selvfølgelig passer så meget på resten af tiden hvis du er gravid

Wow. Ja, så er der måske en chance for at graviditeten ikke har sat synlige spor endnu 

Åh ha, det er rigtig nok, men jeg vil bare være så træt af mig selv hvis jeg først opdager at den er positiv nu. Hvis jeg bare vidste det i skriver dengang, ville jeg nok have testet igen og kunne passe bedre på mig selv Men i det mindste kan jeg passe på resten af graviditeten, hvis det nu er 

Anmeld

21. januar 2014

Savannah

Anonym skriver:

Jeg testede svag positiv i September måned. 2 dage efter fik jeg min menstruation, så jeg regnede med den var falsk positiv. Jeg har fået min menstruation hver måned siden. 

Men det nager mig, jeg føler ikke at jeg vil tage en graviditets test mere, fordi jeg netop får min menstruation, så føler jeg det er virkelig fjollet. Det er efterhånden mange måneder siden jo.

Jeg har taget lidt på, min mave buler mere ud af, og det nager mig virkelig om den falske positiv virkelig var falsk? kan man virkelig få menstruation under graviditet? synes normalt jeg høre at det er pletblødninger man får, men jeg bløder 6 dage hver måned. 

Kan det lade sig gøre? eller skal jeg bare komme over den falske positive test. 

Test!! Det kan sagtens lade sig gøre!!

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Wow. Ja, så er der måske en chance for at graviditeten ikke har sat synlige spor endnu 

Åh ha, det er rigtig nok, men jeg vil bare være så træt af mig selv hvis jeg først opdager at den er positiv nu. Hvis jeg bare vidste det i skriver dengang, ville jeg nok have testet igen og kunne passe bedre på mig selv Men i det mindste kan jeg passe på resten af graviditeten, hvis det nu er 

Glæder mig i alt fald til at høre svaret... 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Savannah skriver:

Test!! Det kan sagtens lade sig gøre!!

Ja, det må jeg hellere.. Bliver helt skræmt ved tanken.. Man kan jo slet ikke stole på sin krop så 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Glæder mig i alt fald til at høre svaret... 

Skal nok opdatere, lige efter jeg har testet! Igen - tusinde tak! Du må have en fantastisk aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.