Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.385 visninger
76 svar
38 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg testede svag positiv i September måned. 2 dage efter fik jeg min menstruation, så jeg regnede med den var falsk positiv. Jeg har fået min menstruation hver måned siden. 

Men det nager mig, jeg føler ikke at jeg vil tage en graviditets test mere, fordi jeg netop får min menstruation, så føler jeg det er virkelig fjollet. Det er efterhånden mange måneder siden jo.

Jeg har taget lidt på, min mave buler mere ud af, og det nager mig virkelig om den falske positiv virkelig var falsk? kan man virkelig få menstruation under graviditet? synes normalt jeg høre at det er pletblødninger man får, men jeg bløder 6 dage hver måned. 

Kan det lade sig gøre? eller skal jeg bare komme over den falske positive test. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg ville tage en test, bare for at få ro i sindet.

Og ja, man kan sagens have blødninger der er lige så kraftige og langvarige som ved normal menstruation, når man er gravid. Min veninde opdagede det ikke før hun var 7 måneder henne, pga dette.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Jeg ville tage en test, bare for at få ro i sindet.

Og ja, man kan sagens have blødninger der er lige så kraftige og langvarige som ved normal menstruation, når man er gravid. Min veninde opdagede det ikke før hun var 7 måneder henne, pga dette.

Ja, det burde jeg vel. Men jeg føler mig bare så fjollet ved det, mærkeligt nok. 

Wow okay. Så bør jeg måske tage en test til. Det er efterhånden et par måneder siden jeg testede, og slog det ud af hovedet efter jeg fik min menstruation. Men har haft så ømme bryster og er begyndt at få "rund" mave. Så kom jeg i tanke om den test der.

Blødte hun også mange dage, og en stor mængde blod? 

Anmeld

21. januar 2014

Ravnholt

Anonym skriver:

Ja, det burde jeg vel. Men jeg føler mig bare så fjollet ved det, mærkeligt nok. 

Wow okay. Så bør jeg måske tage en test til. Det er efterhånden et par måneder siden jeg testede, og slog det ud af hovedet efter jeg fik min menstruation. Men har haft så ømme bryster og er begyndt at få "rund" mave. Så kom jeg i tanke om den test der.

Blødte hun også mange dage, og en stor mængde blod? 

Ved ikke hvor mange dage hun blødte, men det var nøjagtig som ved hendes normale menstruationer.
Og du kan få billige teste i netto og rema 1000. til ca. 20 kr. stykket.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Ved ikke hvor mange dage hun blødte, men det var nøjagtig som ved hendes normale menstruationer.
Og du kan få billige teste i netto og rema 1000. til ca. 20 kr. stykket.

Pyha. Nu får jeg sved på panden.

Må købe sådan en test, der er vidst ikke andet for.

Jeg har et billede fra den test jeg fik falsk positiv, vil du ikke mene den er skyggestregs positiv? Bare for at få en andens mening. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Jeg ville tage en test... Og så lige skrive en update her i tråden 

Anmeld

21. januar 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Jeg har et billede fra den test jeg fik falsk positiv, vil du ikke mene den er skyggestregs positiv? Bare for at få en andens mening. 

Den ser positiv ud i mine øjne..du må vist hellere købe en test 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg ville tage en test... Og så lige skrive en update her i tråden 

Ja, jeg må hellere tage en test. Føler mig bare dum at skulle forklare den bedre halvdel det, da jeg jo får min menstruation. Men skal nok komme med update 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Den ser positiv ud i mine øjne..du må vist hellere købe en test 

Ja ikke? jeg synes også den var positiv. Men droppede tanken da jeg jo fik min menstruation. Må afsted efter den test i morgen. 

Anmeld

21. januar 2014

Ravnholt

Anonym skriver:

Jeg kan se stregen på begge billeder, så den er positiv.

Så nu er spørgsmålet jo bare om du har haft en abort inden den næste blødning eller om du er en af dem der bløder under graviditet

Du må meget gene skrive opdate når du har testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.