Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Jeg testede svag positiv i September måned. 2 dage efter fik jeg min menstruation, så jeg regnede med den var falsk positiv. Jeg har fået min menstruation hver måned siden. 

Men det nager mig, jeg føler ikke at jeg vil tage en graviditets test mere, fordi jeg netop får min menstruation, så føler jeg det er virkelig fjollet. Det er efterhånden mange måneder siden jo.

Jeg har taget lidt på, min mave buler mere ud af, og det nager mig virkelig om den falske positiv virkelig var falsk? kan man virkelig få menstruation under graviditet? synes normalt jeg høre at det er pletblødninger man får, men jeg bløder 6 dage hver måned. 

Kan det lade sig gøre? eller skal jeg bare komme over den falske positive test. 

Jeg har en i min mødregruppe der ikke opdagede hun var gravid før hun var 24+ Nu skal hun føde her til feb.

Så ja, det kan lade sig gøre. Og det sker. Tag en test!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

lineog4

Tillykke... Og med mine små buttede fingre er det vel næppe en spire men plus minus halvvejs - vildt....

Anmeld

24. januar 2014

Janni.

Sisse Vinther skriver:

Jeg har en i min mødregruppe der ikke opdagede hun var gravid før hun var 24+ Nu skal hun føde her til feb.

Så ja, det kan lade sig gøre. Og det sker. Tag en test!

Der er update, hun er gravid..

Tillykke TS 

Anmeld

24. januar 2014

Eliza

Stort tillykke
Så er det en maj bebs?

Anmeld

24. januar 2014

hekran

Viiiiiiildt! Kæmpe tillykke! Hvor langt er du så henne?

Anmeld

31. januar 2014

o1Mutte

Hej, hvordan går det med dig? Har tænkt på dig  

Anmeld

31. januar 2014

Kløver

o1Mutte skriver:

Hej, hvordan går det med dig? Har tænkt på dig  

Tænkt det samme
Håber alt går godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.