Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Skal nok opdatere, lige efter jeg har testet! Igen - tusinde tak! Du må have en fantastisk aften 

I lige måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Jeg er lidt skræmt lige nu faktisk. Både for tanken med aborten eller graviditeten. Er det ikke muligt at teste falsk positiv da? Pyha. Glæder mig til at se hvad svar den test giver mig i morgen.

Det skal jeg nok, og mange tak fordi du gad at svare på mit indlæg 

Kun hvis man tager medicin der kan give den bivirkning.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Kun hvis man tager medicin der kan give den bivirkning.

Og jeg tager ingen medicin  Så det må jo have væren enten eller.. Den er lidt svær at sluge lige nu. Troede faktisk godt man kunne teste falsk positiv 

Anmeld

21. januar 2014

Savannah

Anonym skriver:

Ja, det må jeg hellere.. Bliver helt skræmt ved tanken.. Man kan jo slet ikke stole på sin krop så 

Nej, kroppen har sommetider sit eget liv. Jeg ville nok under alle omstændigheder få lavet et Gyn. Tjek

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Savannah skriver:

Nej, kroppen har sommetider sit eget liv. Jeg ville nok under alle omstændigheder få lavet et Gyn. Tjek

Skal faktisk have et sidst på måneden, så det passer nu meget godt. Men kan de se hvis man har været gravid? eller? 

Anmeld

21. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Pyha. Åh hvor ubehageligt hvis den bare er gået til. Er det noget man ville kunne se hvis man blev undersøgt hos en gynækolog? 

Jamen, så enten har jeg været gravid, eller er det stadig  Det er jo lidt uhyggeligt!

Har du et billede af en skyggestreg? hvordan sådan en ser ud? bare så man kan se i forhold til. For jeg troede faktisk at det kun var en skyggestreg, for den er jo meget lidt lyserød 

Der er ikke så usædvanligt at et æg bliver befrugtet men ikke sætter sig fast. Man betragter det ikke som en abort eller for noget problematisk, og man opdager der sjældent og jo kun hvis man tester før tid.. nogen præservativer forhindre ikke befrugtning, men at ægget sætter sig fast, det bl.a. for begge typer spiral..
Så det er ikke noget du skal bekymre dig over...

Kan ikke lige finde et billed, men en skygge streg er farveløs, og ikke klare strakt arm testen...

Anmeld

21. januar 2014

Savannah

Anonym skriver:

Skal faktisk have et sidst på måneden, så det passer nu meget godt. Men kan de se hvis man har været gravid? eller? 

Man kan ihvertfald mærke det hvis du er, også hvis du lige har været der. Men ikke så lang tid efter, som det er nu men så er du sikker.

Anmeld

21. januar 2014

tine1985

Tager du p-piller?

Så vidt jeg ved går de ind og skaber en "falsk menstruation", for at rense ud i underlivet. Grunden til den er falsk er at pillerne jo helt forhindre ægløsning, og kroppen derfor ikke selv skaber de hormoner og signaler som skal sætte gang i menstruationen, men i stedet styrer pillerne.

Altså kunne man godt forestille sig at pillerne kunne fremtvinge en "menstruation" til trods for graviditet.

Geunden til jeg nævner dette er at du siger i ikke forsøger at blive gravide, og det derfor slog mig at der kunne ligge en forklaring der.

Men som andre har nævnt, kan det også sagtens være et befrugtet æg som ikke har sat sig fast. Det sker vidst med 25% af alle befrugtede æg. Man opdager det bare ikke altid da menstruationen tit når at komme før man får testet.

Håber ikke jeg har forvirret dig alt for meget

Held og lykke i morgen!

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Der er ikke så usædvanligt at et æg bliver befrugtet men ikke sætter sig fast. Man betragter det ikke som en abort eller for noget problematisk, og man opdager der sjældent og jo kun hvis man tester før tid.. nogen præservativer forhindre ikke befrugtning, men at ægget sætter sig fast, det bl.a. for begge typer spiral..
Så det er ikke noget du skal bekymre dig over...

Kan ikke lige finde et billed, men en skygge streg er farveløs, og ikke klare strakt arm testen...

Nååå okay

Mange tak 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Savannah skriver:

Man kan ihvertfald mærke det hvis du er, også hvis du lige har været der. Men ikke så lang tid efter, som det er nu men så er du sikker.

rigtig nok, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.