Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Ja ikke? jeg synes også den var positiv. Men droppede tanken da jeg jo fik min menstruation. Må afsted efter den test i morgen. 

Ved min første graviditet blødte jeg også ved menstrautions-tidspunktet i 2 mdr...men der var min test allerede så positiv, at jeg ikke var i tvivl. Jep, ned og have fat i de tests 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Pyha. Nu får jeg sved på panden.

Må købe sådan en test, der er vidst ikke andet for.

Jeg har et billede fra den test jeg fik falsk positiv, vil du ikke mene den er skyggestregs positiv? Bare for at få en andens mening. 

Det er en positiv test... Ikke skygge streg... Men positiv...når du så bløder efterfølgende er den ikke falsk positiv... For den reagere kun på hcg... Og det har du kun i kroppen hvis ægget er befrugtet... 

Men så kan der ske det at æggetiikke sætter sig fast og så bløder man... Eller at man er en af de få der bløder selvom man er gravid... 

Skynd dig og tag en test 

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Ja, jeg må hellere tage en test. Føler mig bare dum at skulle forklare den bedre halvdel det, da jeg jo får min menstruation. Men skal nok komme med update 

Kan jeg godt forstå... Prøver i eller?

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Jeg kan se stregen på begge billeder, så den er positiv.

Så nu er spørgsmålet jo bare om du har haft en abort inden den næste blødning eller om du er en af dem der bløder under graviditet

Du må meget gene skrive opdate når du har testet

Jeg er lidt skræmt lige nu faktisk. Både for tanken med aborten eller graviditeten. Er det ikke muligt at teste falsk positiv da? Pyha. Glæder mig til at se hvad svar den test giver mig i morgen.

Det skal jeg nok, og mange tak fordi du gad at svare på mit indlæg 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Ved min første graviditet blødte jeg også ved menstrautions-tidspunktet i 2 mdr...men der var min test allerede så positiv, at jeg ikke var i tvivl. Jep, ned og have fat i de tests 

Vildt nok, men jeg tog jo heller ikke flere test. Tror du det er muligt at bløde under hele graviditeten, altså helt til slut? Er jo efterhånden en del måneder henne hvis den altså er positiv. 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det er en positiv test... Ikke skygge streg... Men positiv...når du så bløder efterfølgende er den ikke falsk positiv... For den reagere kun på hcg... Og det har du kun i kroppen hvis ægget er befrugtet... 

Men så kan der ske det at æggetiikke sætter sig fast og så bløder man... Eller at man er en af de få der bløder selvom man er gravid... 

Skynd dig og tag en test 

Pyha, jeg har virkelig sved på panden nu. hvor er det dejligt at jeg fik nogle respons herinde fra, ellers havde jeg aldrig tænkt mig at teste igen. 

Så den kan faktisk aldrig blive falsk positiv, kun falsk negativ? Tak fordi du gider at svare, det betyder meget for mig lige at få det ud

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Kan jeg godt forstå... Prøver i eller?

Nej, slet ikke. Jeg har en i forvejen, men en lille ny vil altid være velkommen. Jeg havde bare altid troet at det eneste man kunne stole på var ens menstruation 

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Pyha, jeg har virkelig sved på panden nu. hvor er det dejligt at jeg fik nogle respons herinde fra, ellers havde jeg aldrig tænkt mig at teste igen. 

Så den kan faktisk aldrig blive falsk positiv, kun falsk negativ? Tak fordi du gider at svare, det betyder meget for mig lige at få det ud

Ja lige netop... :-)

Selvfølgelig vil jeg svare når jeg har noget at byde ind med 

Men så er du jo ved at være du stykke hende hvis du er gravid... Som i halvvejs?

Anmeld

21. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Nej, slet ikke. Jeg har en i forvejen, men en lille ny vil altid være velkommen. Jeg havde bare altid troet at det eneste man kunne stole på var ens menstruation 

Det kan de fleste også... Men nogen bløder i graviditeten og som regel på samme tidspunkt som deres mens. 

Mystisk er det 

Anmeld

21. januar 2014

janne1986

Tester du imorgen? 

Ser to streger på begge billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.