Noget der nager mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

TAK fordi du har opdateret os.. Og undskyld for vores ringe tålmodighed.. Jeg har bare tænkt SÅ meget på dig.. 

Ved slet ikke om jeg skal skrive tillykke..?

Hvad så nu? Har du ringet til din læge? 

Jeg forstår det godt, jeg ville også være utålmodig.. og det er mig der undskylder at jeg var så dårlig til lige at svarer jer! 

Ja det har jeg, vi er glade, men forbløffet.. Hvis jeg aldrig havde testet kunne jeg jo havde født uden at have vidst det. 

Mange tak for dit tillykke.. det er i hvert fald en lille overraskelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Samme tanke herfra

Håber det bedste for dig TS

mange tusinde tak 

Anmeld

23. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Hej piger. Undskyld at jeg ikke har svaret, har været fuld af følelser og har bare haft brug for en pause. Jeg testede knald lyserødt på min test i forgårs, og jeg har blandede følelser omkring det. 

Tak til alle jer der har spurgt ind til det, undskyld jeg ikke har svaret, og tak til alle jer der kom med gode råd.

Jeg skal nok oprette en tråd om det når der er gået noget tid, har bare lige brug for at synke det hele lige nu...

kæmpe stort tak og kram fra mig af... 

Sender en stor krammer 

Kan godt forestille mig at det er vildt og fyldt af følelser... 

Håber du får ro til alle dine tanker

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg forstår det godt, jeg ville også være utålmodig.. og det er mig der undskylder at jeg var så dårlig til lige at svarer jer! 

Ja det har jeg, vi er glade, men forbløffet.. Hvis jeg aldrig havde testet kunne jeg jo havde født uden at have vidst det. 

Synes det er vildt Men ja GODT du fik testet så du kan nå at vænne dig lidt til tanken 

Anmeld

23. januar 2014

MetteS81

Hold da op, kan godt forstå det er et chok, nu når du ikke tænkte det var muligt pga. blødningerne...men STORT tillykke! 

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hej piger. Undskyld at jeg ikke har svaret, har været fuld af følelser og har bare haft brug for en pause. Jeg testede knald lyserødt på min test i forgårs, og jeg har blandede følelser omkring det. 

Tak til alle jer der har spurgt ind til det, undskyld jeg ikke har svaret, og tak til alle jer der kom med gode råd.

Jeg skal nok oprette en tråd om det når der er gået noget tid, har bare lige brug for at synke det hele lige nu...

Det da helt ok men wow godt du testede og tillykke med din lille spire

Anmeld

23. januar 2014

Papillon

Anonym skriver:

Forstår godt det hele er lidt overvældende nu. Godt du fik testet og tillykke med det 

Anmeld

23. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Super dejligt med en Update.

Tillykke med spiren!!

Anmeld

23. januar 2014

Maja88

Anonym skriver:

Hvor vildt altså..

Mon ikle det hele blir godt når i lige har sunket det hele lidt..

Og så er det altid en "sjov" historie at kunne fortælle, såfremt i beholder det  

Anmeld

23. januar 2014

Mie89

Hold nu op en overraskelse!   kan da bestemt godt forstå i lige skal have lidt tid til at sunde jer ! 

Men spændende det bliver det da ! Stort tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.