Hvordan fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

julia Nielsen skriver:

vi fortalte det først da jeg var 3mdr henne

Tja lidt kedeligt vi ringede bare til alle venner og sagde, det var faktisk ret sjovt og se hvad de sagde

Jeg er også ret spændt på at se folks reaktioner rundt omkring når vi fortæller nyheden Og stort tillykke med datteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

LEJ skriver:

Ja det har også været rigtig hårdt. Jeg er 6 +4 i dag og alt virker til at være som det skal. (men det gjorde det selvfølgelig også de 2 andre gange indtil jeg var 11+)

Jeg fandt dem billigt på nettet, men på en side, hvor man skal betale for at være medlem. De kan også fåes i forskellige boghandlere. 

Det kan jeg dælme godt forstå.. Krydser virkelig fingrer for, at alt er lige præcis som det skal være denne gang Så er vi jo ca. lige langt

Okay, det kunne da være en mulighed

Anmeld

19. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg kan vist godt huske din tråd dengang, hvor i stod foran at fortælle familien det, men også den kommende storebror Det er vist også meget forskelligt, hvornår man fortæller det rundt omkring. Her vil vi gerne lige sikre (så meget man nu kan), at alt er okay, inden den kommende storebrøster får noget at vide. Ville være ked af at skuffe den store ved, at der ikke lige var en lillebrøster på vej alligevel lige pt

ja... men da vi så fortalte familien det havde halvdelen (selvfølgelig kvinderne) allerede gættet det... 

Anmeld

19. januar 2014

jeanett1988

Anonym skriver:

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

Vi tog rundt til familie d. 1. april og fortalte dem. Kun en troede det var en aprilsnar

Derefter offentliggjorde vi det på facebook samme dag, og hold op hvor var der mange der ikke troede på det. 

Det var ret sjovt! 

Anmeld

19. januar 2014

JH12

Min mor gættede det selv lynhurtigt allerede inden positiv test, for var ude og kører bil med hende, var jeg lige pludselig havde sindsygt meget kvalme.

Svigerforældrene fik det afvide 9+ (et eller andet) over noget kaffe og kage. Hvor vi lige skulle samle mod til at sige det.

Rigtig god tråd

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

ja... men da vi så fortalte familien det havde halvdelen (selvfølgelig kvinderne) allerede gættet det... 

Hihi ihhh altså.. Så typisk

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

jeanett1988 skriver:

Vi tog rundt til familie d. 1. april og fortalte dem. Kun en troede det var en aprilsnar

Derefter offentliggjorde vi det på facebook samme dag, og hold op hvor var der mange der ikke troede på det. 

Det var ret sjovt! 

Hvor skægt 1. April kunne også være en god en her.. dog ville vi skulle vente med at offentliggøre det indtil jeg er mellem 15+ og 16+ og så længe tror jeg simpelthen ikke, at hverken maven kan skjules eller tålmodigheden rækker Måske det bliver offentliggjort på facebook der

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Min mor gættede det selv lynhurtigt allerede inden positiv test, for var ude og kører bil med hende, var jeg lige pludselig havde sindsygt meget kvalme.

Svigerforældrene fik det afvide 9+ (et eller andet) over noget kaffe og kage. Hvor vi lige skulle samle mod til at sige det.

Rigtig god tråd

Kvinder og mødre har lige en sans for sådan noget Vidste du det selv der?
Jeg bliver også lidt køresyg pt, hvilket jeg normalt ikke døjer med. Er spændt på det ift. arbejde, hvor jeg ofte er ude at køre

Anmeld

19. januar 2014

cecilie1984

Anonym skriver:

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

første gang fik alle bedste forældrene et digt i en ramme med teksten:

Du kan ej med det samme

få et billede til denne ramme

men til Juli (skriv den mdr du har termin) næste år/i år

du et dugt frisk billede får

for storken vil komme før sommeren/vinteren/efteråret/foråret er omme.

2 gang gav vi vores datter en bluse på der stod jeg skal være storesøster

Anmeld

19. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hihi ihhh altså.. Så typisk

ja.... men mandens farmor var en god modvægt... hun reagerede ved at sige "hvordan er det sket?"... Kvinden bliver snart 81... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.