Hvordan fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Første gang fik familien det at vide ved en lille familiemiddag, min mor, og søster, og mandens forældre... De fik besked ret hurtigt da jeg var slemt plaget af kvalme, træt og bare havde det skidt.

Anden gang her, fik min mor det at vide i telefonen desværre. Det har været rigtig svært for os, nummer 2 er absolut ikke planlagt, og det var vidst tæt på at koste forholdet. Så da min mor ringede og fortalte hendes nabo var død, brød hele min verden sammen, og jeg fik det bare slynget ud. Derfor fik svigerforældrene besked lille juleaften, da vi var forbi. Vi havde været til en tidlig scanning nogen dage forinden, og L havde fået en bluse af sin faster, hvor der stod 'jeg skal være storesøster'. Så Blusen og billedet fra scanningen.

Resten af verden fik beskeden i lørdags. Jeg havde lavet en optagelse af vores datter som fortæller at der ligger en baby i mors mave, og at hun skal være storesøster

Vi var til NF i fredags nemlig

Årh, hvor fint med optagelsen af "jeg skal være storesøster" Men puha, sikke noget træls noget med din mors nabo. Kender godt det der med, at man bare plaprer det ud når det slet ikke er tidspunktet, men fordi man bare bliver overvældet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.