Halløj 
Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en
Synes det er så hyggeligt at høre om.
Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være
Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?
Hilsen Anonym87
Første gang var det lidt blandet, hvordan vi overrakte familie og venner nyheden. Kan komme med et par eksembler:
Til den kommende farmor havde vi købt en tekop, hvorpå der på den ene side stod ”Happiness is” og på den anden side stod ”grandma”
Da farmor åbnede pakken og så koppen, sad hun længe og kikkede på den. Hun spurgte mange gange, om det nu var rigtigt, om det virkelig kunne passe. Den kommende faster, som sad overfor farmor og som kun kunne se bagsiden af koppen (happiness is), var slet ikke med. Hvad var det, som farmor blev helt grebet af og inden længe fik tåre i øjnene af? Da farmor vente koppen og viste faster den, begyndte hun også at græde
De fleste andre familiemedlemmer blev der ringet til, da vi på det tidspunkt boede i England
Da min kæreste ringede til sin far røg forbindelsen, lige som han havde fået fortalt, at han skulle være farfar. Da han lige bagefter ringede op til min kæreste igen, spurgte han som det første; "Kan du lige gentage det sidste for mig igen" 
På Facebook skrev jeg: "Min mor skal være mormor, min far skal være morfar, min mormor og morfar skal være oldeforældre og min lillebror skal være onkel. Gæt hvad jeg skal være..?" 
Med lillesøster sendte jeg en fødselsdagsinvitation ud til familien og de nærmeste venner (se billede 1) 
På Facebook skrev jeg: "Det er med stor glæde at jeg langt om længe kan offentliggøre, at Torben og jeg skal være forældre igen og denne gang til en lille pige". Vedhæftet var der et scanningsbillede af lillesøster (se billede 2)