Hvordan fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.075 visninger
60 svar
16 synes godt om
18. januar 2014

Anonym trådstarter

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

Vi skrev det på facebook 1 april da jeg var 13+0. Der var en del der ikke helt troede på os.

Anmeld

19. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

vi fortalte min svigerforældre 

d.24 dec. Der ligget vi scaningsbilledet i en kuvert ind i en pakke og dækket det med masser klippet avispapir og pakket self gaven pænt ind 

og da vi kom hjem til dem, så enden vi skulle spise sagde vi at vi har en gave til dem fordi de er så søde at holde juleaften. 

De bliv vildt overrasket og mega glæde da det gik op for dem hvad det er for et billede de sad og holdte hihi

Anmeld

19. januar 2014

ette1987

Anonym skriver:

Halløj

Hilsen Anonym87

Blev afsløret ret hurtigt, da jeg stoppede med at ryge

Anmeld

19. januar 2014

Astrid1984

Første gang fortalte vi familien det 1 dag før NF.. Denne gang fortalte vi det 8+ et eller andet, da jeg havde/har stadig kvalme og opkast så blev lidt svært at sige nej hver gang familien inviterede os til noget pga jeg havde det dårligt.

Anmeld

19. januar 2014

lucas<3

jeg lage et billede på facebook a nf og skrev bettefisen

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi skrev det på facebook 1 april da jeg var 13+0. Der var en del der ikke helt troede på os.

Jeg har også overvejet noget lignende til omverdenen, da jeg d. 1. april vil være omkring 15+0. Den nærmeste familie får det at vide umiddelbart efter NF og intet bliver postet på facebook før vi har været hele vejen rundt Men en lidt sjov måde i fortalte det på. Gjorde i det ens med den første og anden?

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

ette1987 skriver:

Blev afsløret ret hurtigt, da jeg stoppede med at ryge

Haha.. arrghh crap :p Det bliver der dog ikke noget af her, da rygestoppet fra sidst stadig holder

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har også overvejet noget lignende til omverdenen, da jeg d. 1. april vil være omkring 15+0. Den nærmeste familie får det at vide umiddelbart efter NF og intet bliver postet på facebook før vi har været hele vejen rundt Men en lidt sjov måde i fortalte det på. Gjorde i det ens med den første og anden?

Nej. Med den første offentliggjorde vi det ikke som sådan. Fandt først ud af det da jeg var 3 mdr henne i slutningen af maj.
Med den mindste synes vi det kunne være sjovt

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Første gang fortalte vi familien det 1 dag før NF.. Denne gang fortalte vi det 8+ et eller andet, da jeg havde/har stadig kvalme og opkast så blev lidt svært at sige nej hver gang familien inviterede os til noget pga jeg havde det dårligt.

Nej, så er det heller ikke helt nemt at skjule Jeg har det ikke skidt (endnu) og det er begrænset hvad jeg har af kvalme. Fortalte i det bare, eller gjorde i lidt ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.