Anonym skriver:
Halløj 
Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en
Synes det er så hyggeligt at høre om.
Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være
Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?
Hilsen Anonym87
Med min mor og søster lavede jeg den klassiske , "øøøhm, jeg har noget jeg skal fortælle" Så sagde min mor "Så tror jeg godt jeg ved hvad det er, du er gravid?" Hahaha så måtte jeg jo sige "ja det er jeg" Så sagde manden min, vi har lige været til NF igår, vil i se billeder? - der begyndte min søster næsten at græde og udbrød "Ååårh jeg skal være moster" - sidder her nu i uge 35+0 og hormonerne er begyndt at tage lidt over, så kan ikke rigtig lade hver at knibe en lille tåre

Med min far og hans kæreste, sad vi og spise frokost.. Så gik jeg ind efter kuverten med vandrejournalen, billeder og det hele.. så tog jeg billederne frem og gik ind til hvor de andre sad.. Så sagde jeg "Jeg smider lige en bombe, men jeg smilede og blinkede til dem" Så lagde jeg billederne foran dem.. De blev helt paf begge to, heldigvis på den gode måde.. kan huske noget om at min far sagde "Hvad! er det dig? er det dig? er det dig?"

hehe..
Anmeld