Hvordan fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

Med min mor og søster lavede jeg den klassiske , "øøøhm, jeg har noget jeg skal fortælle" Så sagde min mor "Så tror jeg godt jeg ved hvad det er, du er gravid?" Hahaha så måtte jeg jo sige "ja det er jeg" Så sagde manden min, vi har lige været til NF igår, vil i se billeder? - der begyndte min søster næsten at græde og udbrød "Ååårh jeg skal være moster" - sidder her nu i uge 35+0 og hormonerne er begyndt at tage lidt over, så kan ikke rigtig lade hver at knibe en lille tåre

Med min far og hans kæreste, sad vi og spise frokost.. Så gik jeg ind efter kuverten med vandrejournalen, billeder og det hele.. så tog jeg billederne frem og gik ind til hvor de andre sad.. Så sagde jeg "Jeg smider lige en bombe, men jeg smilede og blinkede til dem" Så lagde jeg billederne foran dem.. De blev helt paf begge to, heldigvis på den gode måde.. kan huske noget om at min far sagde "Hvad! er det dig? er det dig? er det dig?" hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

Med min mor og søster lavede jeg den klassiske , "øøøhm, jeg har noget jeg skal fortælle" Så sagde min mor "Så tror jeg godt jeg ved hvad det er, du er gravid?" Hahaha så måtte jeg jo sige "ja det er jeg" Så sagde manden min, vi har lige været til NF igår, vil i se billeder? - der begyndte min søster næsten at græde og udbrød "Ååårh jeg skal være moster" - sidder her nu i uge 35+0 og hormonerne er begyndt at tage lidt over, så kan ikke rigtig lade hver at knibe en lille tåre

Med min far og hans kæreste, sad vi og spise frokost.. Så gik jeg ind efter kuverten med vandrejournalen, billeder og det hele.. så tog jeg billederne frem og gik ind til hvor de andre sad.. Så sagde jeg "Jeg smider lige en bombe, men jeg smilede og blinkede til dem" Så lagde jeg billederne foran dem.. De blev helt paf begge to, heldigvis på den gode måde.. kan huske noget om at min far sagde "Hvad! er det dig? er det dig? er det dig?" hehe..

Hihi, hvor er de søde og sikke en dejlig reaktion fra dem Det bliver spændende når den lille kigger ud her inden længe

Anmeld

19. januar 2014

Nadia1991

Anonym skriver:

Halløj

Jeg ved, at der før har været tråde ang. dette emne. Men det afholder mig nu ikke fra selv at starte en Synes det er så hyggeligt at høre om.

Jeg testede positivt i mandags og er ca. 4+5 i dag. Vi venter dog med at fortælle omgivelserne om nyheden indtil vi har været til NF og set, at alt er som det skal være

Indtil da kan vi så gå og overveje, hvordan nyheden skal overbringes til de forskellige. Hvordan gjorde i det? Både første, anden, tredje...osv. osv. gang ?

Hilsen Anonym87

Jeg fortalte det til min mand på hans fødselsdag :-). Dagen efter jeg havde testet ;-) Nøj det var svært at holde inde et døgn Hehe.

på hans fødselsdag havde jeg lavet en kage og skrevet 'tillykke du skal være far'.

han blev utrolig glad for det.

min familie fik det af vide i uge 8 ca. Fortalte det til min mor jule aften, hun troede dog ikke rigtigt på det. Så bestilte tid til en tidelig scanning hvor hun var med :-). Hun blev ovenud lykkelig på vores vegne :-)

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Jeg fortalte det til min mand på hans fødselsdag :-). Dagen efter jeg havde testet ;-) Nøj det var svært at holde inde et døgn Hehe.

på hans fødselsdag havde jeg lavet en kage og skrevet 'tillykke du skal være far'.

han blev utrolig glad for det.

min familie fik det af vide i uge 8 ca. Fortalte det til min mor jule aften, hun troede dog ikke rigtigt på det. Så bestilte tid til en tidelig scanning hvor hun var med :-). Hun blev ovenud lykkelig på vores vegne :-)

Det var da lige den bedste fødselsdagsgave at få. Jeg kan sagtens forstå, hvis du syntes det var svært at holde det for dig selv det døgn. Her måtte jeg også holde det hemmeligt i lidt over 12 timer inden jeg kunne fortælle det. Nøj, hvor var det også svært

Hvor er hun sød din mor og dejligt at være med til scanningen

Anmeld

19. januar 2014

lucas<3

Anonym skriver:

Det er så fantastisk når de kan glæde sig på ens vegne. Men hold da op for et surt opstød din mor kom med Hun lyder som en charmerende mormor

Min far havde samme holdning som dine bedsteforældre dengang jeg ventede den store. Han kunne ikke være mere stolt den dag i dag og han har også måtte indrømme, at han vist tog lidt fejl af tykkelsen på min rygrad :p

men efter de 14 dage faldte hun dog ned igen, hun ville gerne med til nf og så har hun været glad efterfølgende

nu kan hun ikke undvære ham  

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

men efter de 14 dage faldte hun dog ned igen, hun ville gerne med til nf og så har hun været glad efterfølgende

nu kan hun ikke undvære ham  

Dejligt, at hun lige vendte på tallerkenen der

Anmeld

19. januar 2014

julia Nielsen

vi fortalte det først da jeg var 3mdr henne

Tja lidt kedeligt vi ringede bare til alle venner og sagde, det var faktisk ret sjovt og se hvad de sagde

Anmeld

19. januar 2014

LEJ

Anonym skriver:

Er ked af at høre, at i har måtte igennem 2 udskrabninger Hvor langt er du henne denne gang? De lyder rigtig søde de bøger Er det fra boghandlen du har fundet dem?

Ja det har også været rigtig hårdt. Jeg er 6 +4 i dag og alt virker til at være som det skal. (men det gjorde det selvfølgelig også de 2 andre gange indtil jeg var 11+)

Jeg fandt dem billigt på nettet, men på en side, hvor man skal betale for at være medlem. De kan også fåes i forskellige boghandlere. 

Anmeld

19. januar 2014

et-ønske

Første gang lavede jeg nogle rammer til alle bedsteforældre, hvor der var et bånd med små lyserøde og lyseblå fødder og der stod
"I kan ej med det samme få fyldet til denne ramme men inden december er omme, et dugfrisk billede vil komme" (noget i den retning - kan ikke huske det helt nøjagtigt).
Denne gang kørte vi rundt til den nærmeste familie

Anmeld

19. januar 2014

MilleRasmussen

Ja, det gjorde de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.