Hvordan fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

jeanett1988

Anonym skriver:

Hvor skægt 1. April kunne også være en god en her.. dog ville vi skulle vente med at offentliggøre det indtil jeg er mellem 15+ og 16+ og så længe tror jeg simpelthen ikke, at hverken maven kan skjules eller tålmodigheden rækker Måske det bliver offentliggjort på facebook der

Nej er ikke sikker på maven vil kunne skjules, men ja vent da med at fortælle alle andre end familien det til 1. april via facebook. Det er ret komisk 

Selvfølgelig skal du have tålmodighed til at vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

cecilie1984 skriver:

første gang fik alle bedste forældrene et digt i en ramme med teksten:

Du kan ej med det samme

få et billede til denne ramme

men til Juli (skriv den mdr du har termin) næste år/i år

du et dugt frisk billede får

for storken vil komme før sommeren/vinteren/efteråret/foråret er omme.

2 gang gav vi vores datter en bluse på der stod jeg skal være storesøster

Tusind tak for at skrive digtet Det er lige præcis det dig jeg tænkte at skrive i en ramme til min far Den store får også sådan en bluse til at få på rundt ved vennepar når de skal have det at vide

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

jeanett1988 skriver:

Nej er ikke sikker på maven vil kunne skjules, men ja vent da med at fortælle alle andre end familien det til 1. april via facebook. Det er ret komisk 

Selvfølgelig skal du have tålmodighed til at vente

Jeg tror det næppe, da jeg ikke kunne skjule det så længe den 1. gang, så det går nok ikke her 2. gang Tror også, at det bliver enden af det. At det bliver offentliggjort til alle andre end familie og nære venner på facebook til April

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

ja.... men mandens farmor var en god modvægt... hun reagerede ved at sige "hvordan er det sket?"... Kvinden bliver snart 81... 

hahahaha Hold nu op, hvor morsomt. Sidder herhjemme og er flad af grin. Tja, hvordan det mon er sket haha

Anmeld

20. januar 2014

JH12

Anonym skriver:

Kvinder og mødre har lige en sans for sådan noget Vidste du det selv der?
Jeg bliver også lidt køresyg pt, hvilket jeg normalt ikke døjer med. Er spændt på det ift. arbejde, hvor jeg ofte er ude at køre

Nej jeg vidste det ikke selv.. Så vil hun lige gættede på jeg var gravid og at hun havde ret

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Nej jeg vidste det ikke selv.. Så vil hun lige gættede på jeg var gravid og at hun havde ret

Ja, det var da egentlig ret pudsigt

Anmeld

20. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

I første omgang fortalte vi det kun til alle (bogstaveligt talt: ALLE ) fordi jeg herinde kom til at lave en tråd der skulle have været anonym, men glemte at trykke "skriv som anonym" og kunne ikke rette det bagefter.

Derefter efter nogle uger postede vi en positiv test på FB, men familie og venner vidste det godt

Anmeld

20. januar 2014

VIPpigen

Første gang fik familien det at vide ved en lille familiemiddag, min mor, og søster, og mandens forældre... De fik besked ret hurtigt da jeg var slemt plaget af kvalme, træt og bare havde det skidt.

Anden gang her, fik min mor det at vide i telefonen desværre. Det har været rigtig svært for os, nummer 2 er absolut ikke planlagt, og det var vidst tæt på at koste forholdet. Så da min mor ringede og fortalte hendes nabo var død, brød hele min verden sammen, og jeg fik det bare slynget ud. Derfor fik svigerforældrene besked lille juleaften, da vi var forbi. Vi havde været til en tidlig scanning nogen dage forinden, og L havde fået en bluse af sin faster, hvor der stod 'jeg skal være storesøster'. Så Blusen og billedet fra scanningen.

Resten af verden fik beskeden i lørdags. Jeg havde lavet en optagelse af vores datter som fortæller at der ligger en baby i mors mave, og at hun skal være storesøster

Vi var til NF i fredags nemlig

Anmeld

20. januar 2014

Q86

Vi har ikke fortalt det endnu, jeg er 11+1 i dag og skal til NF d. 28.

Planen er at jeg d. 31. ringer til min mor for at ønske tillykke med fødselsdagen, og mens jeg har hende i røret sender hende en mail med billede og teksten "Hej Mormor, Tillykke med fødselsdagen, håber du vil komme og fejre min fødselsdag ca. d. 10. august. Hilsen Dit kommende barnebarn". Hun er i Paris det meste af tiden, så derfor bliver det sagt over telefonen.

Kærestens familie får det at vide d. 1. februar hvor han holder fødselsdag sammen med sin lillebror. Der bliver pakket en bodystocking i str. 52 ind hvor der står "I dad" så må vi se hvor længe de er om at fatte det.

I ******klubben (lidt for afslørende hvis jeg skriver hvilken sport vi dyrker i klubben, man ved jo ikke hvem der læser med) hvor vi begge er meget aktive medlemmer er der tradition for at give omgang når man får nyt udstyr, så der vil kæresten give en omgang og sige "jeg har fået nyt udstyr og det ligger der inde (og pege på min mave)"

Vi har snakket om ikke at skrive det på facebook lige foreløbig, så inspireret af jer her inde tror jeg at jeg vil foreslå kæresten at vi begge poster det d. 1. april.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Q86 skriver:

Vi har ikke fortalt det endnu, jeg er 11+1 i dag og skal til NF d. 28.

Planen er at jeg d. 31. ringer til min mor for at ønske tillykke med fødselsdagen, og mens jeg har hende i røret sender hende en mail med billede og teksten "Hej Mormor, Tillykke med fødselsdagen, håber du vil komme og fejre min fødselsdag ca. d. 10. august. Hilsen Dit kommende barnebarn". Hun er i Paris det meste af tiden, så derfor bliver det sagt over telefonen.

Kærestens familie får det at vide d. 1. februar hvor han holder fødselsdag sammen med sin lillebror. Der bliver pakket en bodystocking i str. 52 ind hvor der står "I dad" så må vi se hvor længe de er om at fatte det.

I ******klubben (lidt for afslørende hvis jeg skriver hvilken sport vi dyrker i klubben, man ved jo ikke hvem der læser med) hvor vi begge er meget aktive medlemmer er der tradition for at give omgang når man får nyt udstyr, så der vil kæresten give en omgang og sige "jeg har fået nyt udstyr og det ligger der inde (og pege på min mave)"

Vi har snakket om ikke at skrive det på facebook lige foreløbig, så inspireret af jer her inde tror jeg at jeg vil foreslå kæresten at vi begge poster det d. 1. april.

Uhh, hvor spændende Synes det er nogle meget sjove og kreative måde i har valgt at fortælle det rundt omkring Sjovt at se om den kommende onkel fanger den. Jeg havde også lige købt en body og et par strømper og pakket det ind med den positive test til min kæreste. Da han fik gaven og pakkede den op, smilede han bare, tog bodyen op og sagde; Den kan jeg da ikke passe :p Måtte så lige sige til ham, at det var der en anden, der kunne til september

Ja, 1. April er også lidt oplagt når nu det er lige rundt om hjørnet. Jeg tror også jeg ville fuppe mange, hvis det var. Sidste år skrev jeg rundt til folk, at jeg endelig kunne fortælle, at jeg var 4. mdr. henne samtlige skrev tillykke, hvorefter jeg bare skrev, at de da også var 4 mdr. henne.. altså i året :p

Held og lykke med NF på tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.