Q86 skriver:
Vi har ikke fortalt det endnu, jeg er 11+1 i dag og skal til NF d. 28.
Planen er at jeg d. 31. ringer til min mor for at ønske tillykke med fødselsdagen, og mens jeg har hende i røret sender hende en mail med billede og teksten "Hej Mormor, Tillykke med fødselsdagen, håber du vil komme og fejre min fødselsdag ca. d. 10. august. Hilsen Dit kommende barnebarn". Hun er i Paris det meste af tiden, så derfor bliver det sagt over telefonen.
Kærestens familie får det at vide d. 1. februar hvor han holder fødselsdag sammen med sin lillebror. Der bliver pakket en bodystocking i str. 52 ind hvor der står "I
dad" så må vi se hvor længe de er om at fatte det.
I ******klubben (lidt for afslørende hvis jeg skriver hvilken sport vi dyrker i klubben, man ved jo ikke hvem der læser med) hvor vi begge er meget aktive medlemmer er der tradition for at give omgang når man får nyt udstyr, så der vil kæresten give en omgang og sige "jeg har fået nyt udstyr og det ligger der inde (og pege på min mave)"
Vi har snakket om ikke at skrive det på facebook lige foreløbig, så inspireret af jer her inde tror jeg at jeg vil foreslå kæresten at vi begge poster det d. 1. april.
Uhh, hvor spændende

Synes det er nogle meget sjove og kreative måde i har valgt at fortælle det rundt omkring

Sjovt at se om den kommende onkel fanger den. Jeg havde også lige købt en body og et par strømper og pakket det ind med den positive test til min kæreste. Da han fik gaven og pakkede den op, smilede han bare, tog bodyen op og sagde; Den kan jeg da ikke passe :p Måtte så lige sige til ham, at det var der en anden, der kunne til september
Ja, 1. April er også lidt oplagt når nu det er lige rundt om hjørnet. Jeg tror også jeg ville fuppe mange, hvis det var. Sidste år skrev jeg rundt til folk, at jeg endelig kunne fortælle, at jeg var 4. mdr. henne

samtlige skrev tillykke, hvorefter jeg bare skrev, at de da også var 4 mdr. henne.. altså i året :p
Held og lykke med NF på tirsdag