Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tog en mdr uden kunstig sukker for noget tid siden, og tabte 4 kg. Det er ret vildt så stor forskel sukker ka gøre på ens krop!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Mit mål er at holde mit vægttab og at fortsætte med at træne; så målet er vel at blive fit-mama 2014! Derudover vil jeg kæmpe med næb og kløer for at finde drømmejobbet - vil ikke aflevere min søn i institution hver dag, for at passe et arbejde jeg ikke er glad for..
Mit mål er at holde mit vægttab og at fortsætte med at træne; så målet er vel at blive fit-mama 2014!
Derudover vil jeg kæmpe med næb og kløer for at finde drømmejobbet - vil ikke aflevere min søn i institution hver dag, for at passe et arbejde jeg ikke er glad for..
Begge dele er så gode fortsæt!! For at du finder drømme jobbet!! Vh stine
Hasselnødden skriver: Nej, finder det for plat. Ganske enkelt.
Nej, finder det for plat. Ganske enkelt.
Bare helt ok!! Vh stine
Mettefpigen skriver: Starte på træning!!!Arbejde 100% på min depression!Få en ordentlig hverdag med bassen!Og det sidste er ikke et nytårsforsæt men et ønske som er at jeg håber at 2014 er vores år...siden 2011 har det bare været lort så håber min mor får afsluttet hendes kapitel og kan komme videre i hendes liv og at Lukas og jeg får styr på vores :-)
Starte på træning!!!Arbejde 100% på min depression!Få en ordentlig hverdag med bassen!Og det sidste er ikke et nytårsforsæt men et ønske som er at jeg håber at 2014 er vores år...siden 2011 har det bare været lort så håber min mor får afsluttet hendes kapitel og kan komme videre i hendes liv og at Lukas og jeg får styr på vores :-)
Ja har godt set at i ik har haft et nemt år! Gode ønsker for det nye år til jer!! Vh stine
Flødebollen skriver: Få tabt mig de kilo, der skal til, før vi kan komme i behandling og forhåbentlig få vores ønskebarn. Komme helt ud af min antidepressive medicin. Kører pt. På halv dosis, så er i forvejen ret stolt af mig selv. Blive bedre til at overholde madplanen/væsentlig mindre junk! have det perfekte bryllup den 17. Maj husk altid på de mange gode og lyseøjeblikke! Glasset er altid halvfyldt. Mærk glæde HVER dag -regner generelt med, at 2014 bliver et godt år for mig, mine venner og min familie.
Få tabt mig de kilo, der skal til, før vi kan komme i behandling og forhåbentlig få vores ønskebarn.
Komme helt ud af min antidepressive medicin. Kører pt. På halv dosis, så er i forvejen ret stolt af mig selv.
Blive bedre til at overholde madplanen/væsentlig mindre junk!
have det perfekte bryllup den 17. Maj
husk altid på de mange gode og lyseøjeblikke! Glasset er altid halvfyldt.
Mærk glæde HVER dag
-regner generelt med, at 2014 bliver et godt år for mig, mine venner og min familie.
Uha alle gode ønsker! For at du ka tabe dig, så i ka få drømme babyen! Vh stine
wamse skriver: Jeg er startet på Dukan kuren og den hjælpermig virkelig, og der er en masse støtte at finde på facebook, jeg har fundet overskuddet til at bevæge mig meget mere Den forholdsvis lille vægttab, ihvertfald i forhold til, hvad jeg skal tabe i alt, har allerede påvirket mit gigt så positivt, at jeg kan bevæge mig meget mere rundt nu uden smerter
Jeg er startet på Dukan kuren og den hjælpermig virkelig, og der er en masse støtte at finde på facebook, jeg har fundet overskuddet til at bevæge mig meget mere Den forholdsvis lille vægttab, ihvertfald i forhold til, hvad jeg skal tabe i alt, har allerede påvirket mit gigt så positivt, at jeg kan bevæge mig meget mere rundt nu uden smerter
Hvor er det dejligt at du allerede ka mærke så stor forskel!! Vh stine
B&J skriver: mit nytårs forsæt er: slappe af ro i min sjæl og håbe alt det med uddannelse osv. kommer til at gå godt.... der har været alt for meget stress og alt for meget sur miner fordi jeg har haft alt for meget i hoved og det har ikke været sjovt...
mit nytårs forsæt er: slappe af ro i min sjæl og håbe alt det med uddannelse osv. kommer til at gå godt....
der har været alt for meget stress og alt for meget sur miner fordi jeg har haft alt for meget i hoved og det har ikke været sjovt...
Ja ro i sjælen kommer man længst med, ellers bliver alt bare surt stress og øv!! For at næste år bliver rigtig godt!! X
liten-mamma skriver: Er helt klart at vende tilbage til min gamle livsstil, med sund kost og træning. Efter skole start i august har jeg haft nok at se til og det har resulteret i at jeg er kommet op på 50 kg, hvilket jeg ikke vil veje
Er helt klart at vende tilbage til min gamle livsstil, med sund kost og træning.
Efter skole start i august har jeg haft nok at se til og det har resulteret i at jeg er kommet op på 50 kg, hvilket jeg ikke vil veje
Håber du finder nemt tilbage, så du ka opnå det du ønsker! Vh stine
CAWI skriver: Uh... Den klassiske...Vil SÅ gerne tabe mig. Sådan en 6-7 kg. Umiddelbart ikke så uoverskueligt, men jeg har rygrad som en regnorm. Men nu skal det altså være, så håber jeg kan holde det i mere end en uge.
Uh... Den klassiske...Vil SÅ gerne tabe mig. Sådan en 6-7 kg. Umiddelbart ikke så uoverskueligt, men jeg har rygrad som en regnorm. Men nu skal det altså være, så håber jeg kan holde det i mere end en uge.
Ja det lyder jo nemt, men jeg kender det kun alt for godt!
Held og lykke med det!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128