Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ariel skriver:

Finde ny bolig

Få "fred" i hovedet

Vores familie får en stabil og rolig hverdag.

Ikke så meget nytårsforsæt, mere ønsker for 2014 ??

Ønsker jeg håber i får opfyldt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Michella2

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Det må være at fortsætte mit rygestop hele næste år også  Synes jeg har klaret det rigtig fint siden sommers, så hvorfor ikke bare fortsætte den gode stil 

Anmeld

16. december 2013

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Jeg har et nytårsforsæt 

Og det er at at jeg simpelthen skal til at være god ved mig selv og tænke på mig selv!

jeg skal forkæle mig selv, og så skal jeg begynde at bruge mit fitneesmedlemskab MINIMUN 3 gange om ugen, og det er både med effektiv træning og yoga og zumba og så mange andre ting, og d. 25 januar har jeg bestilt en LUKSUS tid til min frisør, som starten på at gøre lidt for mig selv. 

alt det her for at sove bedre om natten og få alle mine dårlige tanker og bekymringer væk.

og så har manden og jeg snakket om at vi skal stoppe med at ryge. 

Syntes det lyder rigtig, rigtig godt, og ville ønske jeg ku finde mere tid til at komme ud og træne ind i mellem! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

MorDk skriver:

Begynde at løbe igen!! Og holde mig i bedre form!

Hé Hé ville ønske at jeg ku finde ud af at løbe, men det er som om jeg glemte hvordan man gør, da jeg blev voksen! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

mor:) skriver:

Det var også mange penge for et junkfood måltid.

Ja det er jo vanvittig mange penge, for noget der ik er hverken særligt sundt, men som vi endelig heller ik er ret vilde med. Så forhåbenlig bliver det nemt nok at holde! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

kesuh skriver:

Møde 5 minutter før tid på studiet  I stedet for 10 minutter efter tid. 
Jeg håber bare de andre bilister er enige med mig på vejen ned til Svendborg fra Odense 

Træning gør jeg allerede i forvejen, så ingen grund til at lave det som nytårsfortsæt 

Rigtig god plan! Måske i ku lave en radio kampagne, med opfordring til at køre hjemme fra i god tid, på lige netop den strækning.... Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

LuLy skriver:

Vi skal spare op, minimum 20.000 i 2014 Vi kan sagtens, vi skal bare tage os sammen og bruge færre penge på lir (også et nytårsfortsæt)

Spænde hva i ska bruge alle de penge på? Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

lucas<3 skriver:

Mit nytårsforsæt er og stramme mit flæsk op på maven

Den er jeg med på!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

StineC skriver:

Vil lære at gå i stiletter!

Men først når alt sneen og isen er væk!! Den ku jeg faktisk også sagten være med på! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

lucas<3

StineW79 skriver:

Den er jeg med på!! Vh stine

det er en aftale.. 

har du noget gode fif så del endelig eller tænk på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.