Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

lycly

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Vi skal spare op, minimum 20.000 i 2014 Vi kan sagtens, vi skal bare tage os sammen og bruge færre penge på lir (også et nytårsfortsæt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

lucas<3

Mit nytårsforsæt er og stramme mit flæsk op på maven

Anmeld

16. december 2013

Mor til Majbørn

Pcokate skriver:

Få begyndt vægttabet ordentligt denne gang samt være der mere for den eksterne familie og tætte venner.

Mandens: tjek smileyrapporterne ved spisestederne, smager maden underligt/dårligt så stop med at æde... har haft madforgiftning i en eller anden grad 10 gange i år (6 gange fra samme spisested, det fjols). 

Hahahaha - det var alligvel lidt sjovt, at han blive VED med at spise der efter (tja...) 3. madforgiftning

Anmeld

16. december 2013

Babytoej

Spændende debat. Jeg har fundet ud af hvor meget legetøj betyder for min knægt og lille pige. Det er virkeligt med til at udvikle dem, så jeg er desværre kommet til at love min knægt, en masse legetøj, og helst fra Babytoys.dk , han er godt nok helt vild med den her side. Men farverne er jo også flotte.

Anmeld

16. december 2013

Pcokate

Mor til Majbørn skriver:

Hahahaha - det var alligvel lidt sjovt, at han blive VED med at spise der efter (tja...) 3. madforgiftning

Der er så klamt 

Han er ikke typen der lære af sine fejl

Anmeld

16. december 2013

StineC

Vil lære at gå i stiletter!

Anmeld

16. december 2013

L&V

Babytoej skriver:

Spændende debat. Jeg har fundet ud af hvor meget legetøj betyder for min knægt og lille pige. Det er virkeligt med til at udvikle dem, så jeg er desværre kommet til at love min knægt, en masse legetøj, og helst fra Babytoys.dk , han er godt nok helt vild med den her side. Men farverne er jo også flotte.

Og det sku været et nytårsfortsæt? eller lure der mon en gemt reklame der

Anmeld

16. december 2013

SanJose

Jeg skal tabe mig minimum fem kilo og samtidig komme i form igen efter operationen, således at jeg er klar til at kæmpe igen i 2015.

Derudover skal jeg få styr på økonomien. Håber på at finde et andet job med en lidt bedre løn og så skal privatforbruget sættes gevaldigt ned!

Jeg skal også begynde at koncentrere mig lidt mere om mit studie og forhåbenligt bare give den gas til eksamnierne her til sommer.

Og så til sidst vil jeg håbe på at 2014 bliver året, hvor min kæreste og jeg får held med at lave vores lille ønskebaby. 

Anmeld

16. december 2013

asff

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

sidste år var nytårsforsættet at blive gravid i år er det nok at blive en fantastisk mor for min lille pige, der snart kigger ud 

Og at min kæreste og jeg, skal være søde ved hinanden.

Og at stoppe 100% med at ryge.

Anmeld

16. december 2013

hannetheis

Først at gøre min udd færdig (den 16 januar)

Så skal der laves 4 ud af 5 rum istand i vores kælder.

Og ja forhåbentlig ansættes i mit drømmejob dagpleje (pt mangler vores kommune ingen dagplejer)

Ja det var vist det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.