Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
lucas<3 skriver:

det er en aftale.. 

har du noget gode fif så del endelig eller tænk på mig

Har desvære ik fundet en nem måde endnu, men tænker jeg må i gang med nogle mavebøjninger igen. Overvejer også en hulahopring!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

StineW79

LuLy skriver:

Ny lejlighed
Planen er at spare det dobbelte op i 2015 og så har vi til at vi kan låne til en andelslejlighed Vi bor pt på 53 kvm så at kunne flytte om 2 år er lidt en gulerod

Det er dælme også en god gulerod!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

MiichellaMalou skriver:

Her skal vi lærer og lave madplan ordentlig. Håbe på kæresten finder et arbejde, og jeg skal igang med uddannelse, strammes op efter fødselen og håbe på jeg kan komme ned i mit gamle tøj igen. Også skal vi sparer en masse penge op så vi kan få hus og blive gift..

Tror slet ik jeg ville ku overskue så mange ting på engang! Men syntes de alle lyder rigtig gode!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

Britt88 skriver:

Mit nytårsfortsæt er helt klart at fortsætte den sunde linie som jeg har kørt siden oktober så jeg kan få tabt mig lidt mere og forhåbentlig kunne passe min brudekjole til 7/6

Er sikker på det nok ska lykkes. Kender flere der har tabt sig for KJOLEN!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

lucas<3

StineW79 skriver:

Har desvære ik fundet en nem måde endnu, men tænker jeg må i gang med nogle mavebøjninger igen. Overvejer også en hulahopring!! Vh stine

Ja det tænker jeg os lidt, måske en a de store gummie bolde

Anmeld

16. december 2013

Chris86

StineW79 skriver:

Jeg overvejer også seriøst om vi ik ska prøve at lave et mad buget i det nye år! 

Og ja hvem vil ik gerne lige tabe ca 5 kg? Vh stine

Her skal der ikke et nyt år til, før jeg sætter mig noget for og gennemfører det....
Så ingen nytårsfortsæt her...

Anmeld

16. december 2013

SanJose

StineW79 skriver:

Uha det er mange ting på en gang! Rigtig meget held og lykke med det hele!! Vh stine

Det synes jeg egentlig ikke. For mig er det overskueligt, bare jeg tager mig sammen. 

Anmeld

16. december 2013

Trekløver(:

Jeg vil blive bedre til at slappe af (det er jeg SÅ dårlig til), jeg stresser for meget over små ligegyldige ting.

Anmeld

16. december 2013

kesuh

StineW79 skriver:

Rigtig god plan! Måske i ku lave en radio kampagne, med opfordring til at køre hjemme fra i god tid, på lige netop den strækning.... Vh stine

Hahaha Ja det kunne være lækkert, men det er straffen for at bo langt væk fra sit studie og ingen mulighed for at flytte tættere på 

Nej problemet er et par steder, hvor der er knudepunkter.. Dvs der kommer "færgetræk" eller hvad man nu skal kalde dem, flere gange og det er umuligt at forudsige, hvornår man skal være der for at slippe over den vej 

Anmeld

17. december 2013

StineW79

Chris86 skriver:

Her skal der ikke et nyt år til, før jeg sætter mig noget for og gennemfører det....
Så ingen nytårsfortsæt her...

Det er dælme også god stil!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.