Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

lycly

StineW79 skriver:

Spænde hva i ska bruge alle de penge på? Vh stine

Ny lejlighed
Planen er at spare det dobbelte op i 2015 og så har vi til at vi kan låne til en andelslejlighed Vi bor pt på 53 kvm så at kunne flytte om 2 år er lidt en gulerod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

M (:

StineW79 skriver:

Begge dele er så gode fortsæt!!  For at du finder drømme jobbet!! Vh stine

Mange tak! (:

Anmeld

16. december 2013

MorTilEn2013Dreng

Her skal vi lærer og lave madplan ordentlig. Håbe på kæresten finder et arbejde, og jeg skal igang med uddannelse, strammes op efter fødselen og håbe på jeg kan komme ned i mit gamle tøj igen. Også skal vi sparer en masse penge op så vi kan få hus og blive gift..

Anmeld

16. december 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja ro i sjælen kommer man længst med, ellers bliver alt bare surt stress og øv!!  For at næste år bliver rigtig godt!! X

det håber jeg også for det har godt nok være håre 6mdr syntes jeg

Anmeld

16. december 2013

Hullabullabulla

Mit nytårsfortsæt er helt klart at fortsætte den sunde linie som jeg har kørt siden oktober så jeg kan få tabt mig lidt mere og forhåbentlig kunne passe min brudekjole til 7/6

Anmeld

16. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
SanJose skriver:

Jeg skal tabe mig minimum fem kilo og samtidig komme i form igen efter operationen, således at jeg er klar til at kæmpe igen i 2015.

Derudover skal jeg få styr på økonomien. Håber på at finde et andet job med en lidt bedre løn og så skal privatforbruget sættes gevaldigt ned!

Jeg skal også begynde at koncentrere mig lidt mere om mit studie og forhåbenligt bare give den gas til eksamnierne her til sommer.

Og så til sidst vil jeg håbe på at 2014 bliver året, hvor min kæreste og jeg får held med at lave vores lille ønskebaby. 

Uha det er mange ting på en gang! Rigtig meget held og lykke med det hele!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

asff skriver:

sidste år var nytårsforsættet at blive gravid i år er det nok at blive en fantastisk mor for min lille pige, der snart kigger ud 

Og at min kæreste og jeg, skal være søde ved hinanden.

Og at stoppe 100% med at ryge.

Meget fornuftige ønsker for det nye år!! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

hannetheis skriver:

Først at gøre min udd færdig (den 16 januar)

Så skal der laves 4 ud af 5 rum istand i vores kælder.

Og ja forhåbentlig ansættes i mit drømmejob dagpleje (pt mangler vores kommune ingen dagplejer)

Ja det var vist det.

Uha alle gode ønsker for det nye år! 

Håber at du får drømme jobbet! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

LinLin skriver:

Jeg skal bare have et bedre 2014 end 2013 har været - det burde ikke kunne mislykkes
(2013 har bl.a. budt på overfald på arbejde, anklage fra samme person, sa 14+0 og stress-Sygemelding (surprise...))

Ja så burdet der heldigvis være gode chancer for at det nye år, kun ka blive et godt år!!  Vh stine

Anmeld

16. december 2013

StineW79

Michella2 skriver:

Det må være at fortsætte mit rygestop hele næste år også  Synes jeg har klaret det rigtig fint siden sommers, så hvorfor ikke bare fortsætte den gode stil 

Flot at du har ku holde op med at ryge, og håber du holder den gode stil vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.